ח"כ משה פייגלין המתמודד לראשות הליכוד השיק היום בעיר שדרות את קמפיים הבחירות שלו תחתח הכותרת "משה  פייגלין. מנהיג עם דרך".



בנאום הפתיחה של הקמפיין טען חבר הכנסת משה פייגלין כי הסיבה לירידה בכוחו של הליכוד היא איבוד הדרך וקרא לחזור באופן רשמי לדרך מדינית של מדינה אחת, לעם אחד בארץ אחת.

פייגלין טען כי מאז הסכמי אוסלו, הצעדים החד צדדיים והויתור על שטחים גבר הטרור בישראל,  מספר קורבנות עלה, ואילו הטרור ואיומי הטילים והמנהרות היכו בישראל. על כן, לטענתו, יש לחזור לפתרון של מדינה אחת לעם אחד ולסגת מהדרך שהובילה עד כה לפגיעה קשה בביטחונם של אזרחי ישראל ובריבונות הישראלית.


לצד אמירה מדינית זו הציג משה פייגלין תכנית כלכלית מפורטת שתקל על יוקר המחיה והעול הכלכלי המונח על כתפיהם של אזרחי ישראל. לטענתו, הנהגת הליכוד הנוכחית טעתה טעות קשה כשהפקירה את כל התיקים הכלכליים בידיים של מפלגת אווירה והתנתקה מהאזרח. בבסיס תכניתו הכלכלית של פייגלין עומדת תפיסה כלכלית ברורה של פתיחת שווקים ויצירת תחרות בשוק הקמעונאי, בשוק הדיור ובשוק הפיננסי.

משה פייגלין רמז לחולשותיה של הנהגת הליכוד הנוכחית כשאמר "אני אינני לחיץ ויושרה ציבורית ושמירה על האינטרס הציבורי הם נר לרגליי. אני מציג היום מנהיגות מסוג אחר. מנהיגות של יושרה ואמינות, מנהיגות שאינה מזגזגת, מנהיגות שמתכוונת למה שהיא אומרת ומבצעת את מה שהיא מבטיחה."