נמשך גל הפרישות מהתנועה: לאחר פרישתם של חברי הכנסת אלעזר שטרן ודוד צור, הודיע היום (רביעי) גם ח"כ עמרם מצנע ליו"ר התנועה, ציפי לבני, על פרישתו. 
בהודעה שפרסם לאחר הפגישה, אמר ח"כ מצנע: "לפני זמן קצר הודעתי לציפי לבני כי אינני מתכוון להתמודד בבחירות הקרובות לכנסת במסגרת הרשימה המשותפת של התנועה, העבודה או בכל רשימה אחרת. אני מאמין שהחבירה של התנועה למפלגת העבודה היא צעד נכון, ושיש בכוחו לשנות את המציאות בישראל. מפלגת העבודה הייתה והינה ביתי הפוליטי. כיום, בהנהגת יצחק הרצוג, בהשתתפות ציפי ליבני ובהרכב צעיר ומוכשר, הינה בעלת יכולת להביא להחלפת השלטון, ואני רואה עצמי מגויס למטרה חשובה זו".
 
מצנע הוסיף כי הוא "מאמין בצורך הקיומי שלנו כמדינה להגיע להסדר מדיני, לצמצם פערים חברתיים, לקדם את החינוך ולשמור על הדמוקרטיה, ואני משוכנע שיעדים אלו ברי השגה. בנסיבות שנוצרו ובמסגרות הפוליטיות המתהוות, הגעתי לתובנה שלא יהיה בידי להיות שחקן פעיל ולהשפיע בתחומים חשובים אלו כחבר כנסת".

במקביל לכך, חבר הכנסת מאיר שטרית יכנס מחר מסיבת עיתונאים בתל אביב, בה יודיע ככל הנראה כי הוא הולך בעקבות חבריו לסיעה ופורש מהתנועה. בעקבות גל הפרישות מהמפלגה נותרו בה כעת רק ח"כ עמיר פרץ, המיועד למקום השמיני ברשימה המשותפת של העבודה והתנועה וח"כ שטרית. ח"כ שטרית חזר היום מחו"ל. הוא טרם קיבל הודעה מיושבת ראש התנועה ציפי לבני על עתידו ברשימה אך מחר הוא מתכוון לכנס מסיבת עיתונאים שבה יודיע ככל הנראה על פרישתו.