ח"כ לשעבר שמואל פלאטו שרון, מי שזכה בעבר לתואר "האיש הבודד לכנסת", לאחר שזכה בבחירות ב-1977 בשני מנדטים אבל היה מועמד יחיד של מפלגתו, יתמודד על מקום ברשימת הליכוד לכנסת ה-20.

בשיחה עם מעריב השבוע אמר פלאטו שרון כי "יש לי שלוש סיבות קרדינליות למה אני מתמודד בליכוד". לדבריו הוא רוצה להביע תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו. "עם היד על הלב ביבי הוא הטוב ביותר שיש להנהיג את המדינה. אני רואה את העבודה שהוא עשה, כמה פעמים היה בשלטון ואיך גמר את הקדנציה ואני תומך בכל הלב".
הסיבה השנייה שבגללה הוא רוצה לחזור לכנסת לאחר 38 שנים היא הרצון שלו להעמיד במקומם את חברי הכנסת הערבים: "יש בכנסת שמאל קיצוני וחברי כנסת ערבים שתומכים בחיזבאללה ובדאעש. הם שונאים שלנו, יש להם יותר מדי חוצפה, הם אומרים לנו נאצי ושאנחנו אפרטהייד ושהטייסים שלנו קרימינלים. אין דבר כזה. אני הולך לתת להם פייט".

הסיבה השלישית היא רצונו לסייע למדינת ישראל. לדבריו "יש אנשים שאומרים שפה קטסטרופה ושיש עניים ושיש בעיה עם אמריקה אבל זה לא נכון. אמריקה אוהבת את ישראל והיא תטיל וטו באו"ם. לגבי מצב העוני, נכון שיש עניים בישראל אבל יש עניים בכל מקום, גם באמריקה וגם בצרפת. אני עצמי עוזר לעמותת ל"תת". אנחנו מסייעים ל-20 אלף איש. ככה צריך".
פלאטו שרון זכור כמי שנהג לתקוף במליאת הכנסת את צ'רלי ביטון (חד"ש) ולשאול אותו במבטא צרפתי כבד 'מה אתה עשית בשביל מדינה". לדבריו הוא יפנה כעת את השאלה ללפיד ולמרצ. "לפיד הוא עוד ירוק. יש לו עוד הרבה מה ללמוד אבל בשביל אחד שעוד לא עשה כלום בשביל מדינה יש לו פה גדול".
פלאטו שרון משוכנע שהוא יזכה לתמיכה במרכז הליכוד: "אתה לא יודע כמה אני פופולרי וכמה אנשים אומרים שהם אוהבים אותי. יש לי סיכוי טוב. יש לי המון סימפטיה ואני לא חושב שתהיה לי בעיה".