שושלת בכנסת. שר החוץ לשעבר דוד לוי, שהיה אחד הדמויות הבכירות והבולטות בליכוד לאורך שנים רבות, מביט בגאווה על שנים מילדיו, אורלי לוי אבקסיס וג'קי לוי, שעשויים לכהן בכנסת ה-20 בשתי מפלגות שונות: אורלי לוי בישראל ביתנו ואחיה בליכוד.
 
ג'קי לוי גבר בפריימריז בליכוד על מתחריו ונבחר כנציג מחוז הגליל והעמקים במקום ה-18 המאוד ריאלי ברשימת הליכוד. אורלי לוי אבקסיס טרם יודעת באיזה מקום תמוקם ברשימה של אביגדור ליברמן, המצויה כידוע בצרות גדולות, וכמה מנדטים תקבל בבחירות אך היא בהחלט עשויה למצוא עצמה יושבת באולם המליאה בצמוד לאחיה.
 
האב הגאה דוד לוי לא הסתיר הערב (חמישי), בשיחה עם מעריב השבוע, את שמחתו: "ברוך השם שני ילדי נמצאים בפעילות ציבורית. אורלי הוכיחה יוזמה בתחום החברתי והציבורי ובזאת גאוותי. אחיה ג'קי גדל באותו בית ורכש את אותם ערכים. גם הוא עסק בפעילות ציבורית ורואה בפועלו שליחות ועל כך גאוותי.

"אין אבא שלא ישמח לילדים כאלה. האמת היא שלא פללתי שאזכה לכך אבל נסתרים דרכי החיים והם מציבים לנו גם הפתעות נעימות וטובות".
 
אגב, בעבר כיהן בכנסת מקסים לוי ז"ל, אחיו של דוד לוי, שהיה ראש עירית לוד, ברשימת הליכוד-גשר-צומת ואחר כך ברשימת  ישראל אחת.  דוד לוי ואחיו לא היו זוגות האחים הראשונים בכנסת. קדמו להם יגאל הורוביץ ואחיו עמוס הדר (הורוביץ), אהוד ודני יתום ועוד הרבה לפניהם יהודה לייב מימון (פישמן) ועדה מימון (פישמן) וכן אליעזר קפלן ואחותו שרה כפרית.