גורמים כורדים בטורקיה מפנים אצבע מאשימה כלפי אנקרה וטוענים כי טורקיה  לארשונה מאז החלה הלחימה בעיר, תקפו כוחות של ארגון הטרור דאעש את הלוחמים הכורדים בעיר מכיוון גבולה של טורקיה.

ארגון "אל-מרסד" הסורי לזכויות אדם, היושב בלונדון, הודיע כי לפחות 30 בני אדם נהרגו בקרבות באזור העיר הסורית-כורדית קובאני, שאנשי ארגון "המדינה האסלאמית" מנסים להשתלט עליה.
 
על פי הדיווח, פרצה הלחימה בעיר לאחר שמחבל מתאבד בשירות הארגון פוצץ מכונית תופת במעבר הגבול בין סוריה לטורקיה. מהדיווח עולה, כי 21 מההרוגים הם אנשי "המדינה האסלאמית" ותשעה הם לוחמים מהכוח הכורדי המגן על העיר הנצורה.
 
בינתיים, ארצות הברית ובעלות בריתה ממשיכות להפציץ מהאוויר מטרות של דאע"ש. בהודעת הפיקוד המרכזי האמריקאי נאמר, כי בשלושת הימים האחרונים הופצצו 15 מטרות של הארגון בעיראק ובסוריה. במטרות יחידה של הארגון ליד קובאני ויחידה נוספת הפועל ליד חלאב בסוריה. בעיראק השמידו מטוסי הקואליציה מקלטים ונגמ"שים של הארגון ליד העיר כרכוך.
 

במקביל, שר החוץ של סוריה, ווליד מועלם, אמר כי הפצצות של הקואליציה בעיראק ובסוריה בחודשיים האחרונים לא החלישו את ארגון "המדינה האסלאמית". בריאיון לערוץ הלבנוני "אל-מיאדין", המקורב למשטר הסורי, אמר מועלם עוד כי אם ארצות הברית ומועצת הביטחון לא יאלצו את טורקיה לסגור את גבולותיה, ההפצצות לא יועילו משום שלוחמים של הארגון ימשיכו להיכנס לסוריה דרך טורקיה.