דף פייסבוק התומך בחרם על ישראל (תנועת הBDS) העלה בשבוע שעבר תמונה המציגה קורבנות במחנה ריכוז כשהם מחזיקים שלטים בגנות ישראל ומבצע "צוק איתן"
התמונה שעלתה בעמוד "אני מכיר כי האפרטהייד קיים" מראה את האסירים מזי הרעב מחזיקים שלטים בהם כתוב: "ישראל רוצחת", "הפסיקו את השתיקה בעזה", "הפסיקו את הסיוע האמריקאי לישראל", "עזה, מחנה הריכוז הגדול בעולם", בעוד ששלט מאחרוה נראה נושא דגלי פלסטים ואת הכתובת "תשוחרר פלסטין. הכיתוב בתחתית התמונה תוהה "מה קרה ל-לעולם לא שוב".
דף הפייסבוק המתפאר בלמעלה מ90 אלף חברים נתן לץמונה את הכותרת "תחי פלסטין" והתמונה קיבלה 338 "לייקים". משתמשים רבים בפייסבוק, מכל קצוות הקשת הפוליטית, הביעו שאט נפש מהתמונה וכינו אותה "לא ראוייה" ו"מבישה" וביקשו כי צוות העמוד יוריד אותה לאלתר. צוות העמוד כתב בתגובה כי אין בכוונתו להוריד את התמונה רק משום שמספר אנשים "לא מבינים את זה".

משתמשת בפייסבוק אחת כתבה בתגובה כי "לא מדובר במקרה של אי הבנה, איך ניצול של סבלם של אנשים יכול להיות מתקבל על הדעת?". משתמשת פלסטינית כתבה כי: "התמונה היא בלתי מתקבלת על הדעת וסרת טעם. אין שום צורך לזהם את הדף הזה בגברים כאלו, שעלולים לפגוע בשותפינו לדרך היהודים"
עמוד הפייסבוק "אני מכיר כי האפרטהייד קיים" נוצר בשנת 2013 ומטרתו המוצהרת היא "לקדם את הנראטיב כי גם הפלסטינים זכאים לאותן זכויות וחרויות מהן נהנים הישראלים"