מפקד משמרות המהפכה באיראן, הגנרל מוחמד עלי ג'עפרי, תקף את ארצות הברית על רקע שיחות הגרעין שהסתיימו השבוע בלי תוצאות.


"האמריקאים הוכיחו במגעים בין איראן למעצמות, כי לא ניתן לבטוח בהם", אמר ג'עפרי בכנס גיוס של כוחות "הבסיג'", בעיר קרמאן, בדרום מזרח איראן. "כל התוכניות של האמריקאים והציונים, לא ישיגו דבר בשל התנועה החדשה של המהפכה האסלאמית שהחלה באיראן והתפשטה למדינות אחרות, כדי לשים קץ למטרות השנואות של כוחות העריצות. הציונים מודאגים מאחר וההתנגדות קרובה אליהם יותר מאי פעם".

מפקד משמרות המהפכה הוסיף, כי על האיראנים להסתמך אך ורק על יכולותיהם כנגד הסנקציות והדגיש כי "הצלחתנו טמונה בהמשך רעיון ההתנגדות, והצלחה זו מועתקת למדינות רבות בעולם".


ג'עפרי הוסף, כי "העם יודע שהלחצים הכלכליים והפוליטיים, לצד האיומים הצבאיים באים כדי להיענות להכתבות של העריצות האמריקאית. היום גם העם העיראקי עומד לצד איראן האסלאמית והעם האיראני ומהפכתו, ואילו האויבים מנצלים את הסונים עם הזרם הסלפי התכפירי המסוכן, ובכך המציאו את דאעש וחשבו שכך הם יעצרו את המהפכה האסלאמית. גם דאעש נגמר לטובת איראן".

לדבריו, "העם בעיראק ובסוריה הבין שעמידה איתנה אל מול ארה"ב גורם לאל להעניק להם כבוד". הוא חשף כי מפקד יחידות אל-קודס, קאסם סולימאני, אימן את הלוחמים ואחרים בסוריה ובעיראק על עמידה איתנה.