בעקבות האונס של אישה יהודייה בפרבר של פריז ביום שני, ראש ממשלת צרפת מנואל ואלס גינה את הפיגוע ואמר כי המקרה מוכיח שהמאבק באנטישמיות הוא יום יומי. כמו כן הוא הביע תמיכה במשפחות של הקורבנות. המנהיג הצרפתי הגיב בחשבון הטוויטר שלו היום (חמישי). 




שר הפנים הצרפתי אמר בהצהרה ביום רביעי כי "האופי האנטישמי של ההתקפה הוא מוכח, וכי התוקפים הניחו כי :" להיות יהודים פירושו להיות עם הרבה כסף", כך דיווחה סוכנות AEP. 

 
ביום שני השבוע פרצו שני חמושים לבית בפרבר של פריז בו מתגוררים זוג יהודים, ואנסו את האישה בעת שבעלה הוחזק בכח, ולאחר מכן שדדו את הזוג 

המשטרה הצרפתית עצרה שני חשודים באירוע, שהתרחש בעיר קרטיל שליד פריז. החשוד השלישי במעשה טרם נתפס. 

 
שלושת הגברים נשאו אקדחים ורובים קצרים והפרידו בין האשה היהודייה בת ה-19, לבין בן זוגה בן ה-21, יהודי גם הוא. אחד החשודים אנס את האשה, בזמן שחשוד נוסף שמר על בן זוגה, בעוד התוקף השלישי משך כסף מהכספומט בעזרת כרטיסי האשראי של הזוג, ולאחר שהתוקפים כפו עליהם לתת להם את מספרי הקוד של הכרטיסים. המשטרה דיווחה כי התושפים שהו בבית של הזוג בערך שעה.

 
הקורבנות סיפרו בחקירתם כי התוקפים אמרו להם: "אנחנו יודעים שיש לכם כסף כי אתם יהודים, אז אל תעמידו פנים שאין לכם" . עם זאת מקור במשטרה הצרפתית דיווח לתקשורת במדינה כי מוקדם לדעת האם הקורבנןת נבחרו משום שהם יהודים.