ח"כ יצחק הרצוג, יו"ר האופוזיציה קרא היום (ד') להתפטרות ראש הממשלה בנימין נתניהו, בדיון בנושא יוקר המחיה ואמר בפניו כי "רק ראש ממשלה ללא ביטחון עצמי נזקק לחוק הלאום. אתה מדבר עוד ועוד על לאום כדי לא להתמקד בחוסר יכולתו של הציבור לקנות דירה. ישראל תקועה איתך ואתה תקוע בלי תשובות".

"דרוש רק דבר אחד כעת - התפטרות ראש הממשלה והחלפת הממשלה", קבע הרצוג, שנתקל בקריאות מצד חברת הכנסת מירי רגב שאמרה לו: "היית שר הרווחה הכי גרוע שיכול להיות" והוצאה אל מחוץ למליאה.

בנושא האיראני, אמר הרצוג לנתניהו: "הטבעת את חותמך – תראה כמה רוח עשית ואחרי כל ה'שואו' הזה מה בדיוק השגת? התשובה היא שאיראן הגיעה כעת למצב שהיא מדינת סף גרעינית וביצועיך, כרגיל, השיגו את התוצאה ההפוכה. הסלוגן שלך היה 'נתניהו חזק מול החמאס' והציבור שואל את עצמו באמת? אולי נתניהו מחזק את החמאס". עוד קבע יו"ר האופוזיציה כי "ביבי נתניהו זה פייגלין ופייגלין זה ביבי נתניהו - אותה פנאטיות עיוורת ומסוכנת".

הרצוג אמר בהקשר למצב החברתי כי "מחירי הדירות האמירו לשיא בלתי נתפס. זוגות צעירים מסתפקים בשכירות כי הבינו שאת הטאבו הם כבר לא יפגשו פנים מול פנים. 
אתה מפיל את האשמה על שר האוצר שלך"? ולבסוף הוסיף: "בוא נבחן את מדיניות החוץ שלך – גל ההכרה במדינה הפלסטינית מתרחב בכל רחבי תבל. הממשל האמריקאי מאמין לך כמו שאתה מאמין לשרים שלך. גם בתחום יחסי החוץ התוצאה היא כישלון מהדהד" וסיכם: "מדינת ישראל צריכה הנהגה אחרת".