שר החוץ ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, המשיך לתקוף בחריפות את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, במסגרת טקס שנערך הערב (ב') לכבוד צאתו של ספרו החדש של הסופר בן דרור ימיני.
במהלך דבריו אמר ליברמן: "מי שמבקש זכות וטו לא יכול בו זמנית להשתלח במזכיר המדינה. היעדר היוזמה המדינית זו הבעיה שלנו. לפני הפלסטינים יש לנו בעיה עם אירופה וארה"ב, אנחנו בעיצומו של משבר". ליברמן הקפיד שלא להזכיר את שמו של נתניהו בדברים.
בהמשך דבריו תקף ליברמן ככל הנראה את משה יעלון, מבלי להזכיר את שמו: "חילוקי דיעות צריך ללבן בחדר סגור. לא צריך להשתלח ואז לבקש סליחה, צריך להיות חכמים", אמר ליברמן, ככל הנראה בהקשר להתבטאויות של יעלון כנגד מזכיר המדינה האמריקני, ג'ון קרי.

כזכור, גם ביום שבת תקף ליברמן את התנהלות נתניהו בעת אירוע "שבתרבות" בתיאטרון הלאומי "הבימה" בתל אביב: "אני לא פוסל לא את בוז'י ולא את ביבי", הסביר ליברמן. "אני לא באידיליה עם ביבי. היו ויכוחים וכנראה עוד יהיו ויכוחים. אבל הגישה לפסול מישהו בגלל יחסים אישיים היא לא נכונה. צריכים להיות ענייניים". "הגישה הזאת של לפסול מישהו בגלל יחסים אישיים או ויכוח לא מהותי היא לא נכונה", אמר ליברמן. "צריך להיות ענייניים. מעולם לא פסלנו איש - ישבתי עם בוז'י ועם ציפי בממשלה ואפילו הצטרפתי לממשלת אולמרט בניגוד לאינטרס האלקטורלי שלי.
"אני לא פוסל אף אחד. אנחנו לא נמנים עם אותה קבוצה שאומרת: רק לא ביבי, בשום פנים ואופן לא", הוסיף. עם זאת הוא סיפר על מחלוקות שהיו לו עם ראש הממשלה. "בצוק איתן אמרתי: אסור להגרר. אבל נגררנו, לא יזמנו. אם נכפה עלינו ואין לנו ברירה, אמרתי: תלכו עד הסוף, אל תהיו לפלפים". 
ליברמן בירך על האיחוד בין הרצוג לבין יו"ר התנועה ציפי לבני, אך הוסיף כי היה שם "פספוס גדול" בעקבות הסיכום על רוטציה בין השניים אם תרכיב הרשימה המשותפת את הממשלה הבאה.