מהומה באולם המליאה החלה היום (ב') בהרחקתו של ח"כ מוחמד ברכה, שבמהלך חילופי דברים סוערים עם ח"כ דוד רותם (ישראל ביתנו) קרא לעברו "שתיחנק" ואחר כך קרא גם לעבר ח"כ משה פייגלין (ליכוד), שניהל את הישיבה: "שתיחנק גם אתה". פייגלין הורה לסדרנים להרחיק את ברכה מן האולם. הדבר עורר מחאה מצד חברי אופוזיציה שהתגודדו סביב דוכן היושב ראש ומחו בקול. 
"על סמך מה הוצאתם אותו?", צעקה ח"כ שלי יחימוביץ' (העבודה). ח"כ אילן גילאון (מרצ) שאל: "כשמירי רגב מדברת בערבית מעל לדוכן וקוראת לזועבי 'בוגדת' הכול בסדר?". פייגלין ההסביר מצידו כי ח"כ שקורא לח"כ אחר "שתיחנק" לא יכול לקחת חלק בדיון בכנסת.
 
אחר כך התחוללה מהומה בשעה שח"כ זחלקה עמד על דוכן הנואמים. הוא התעמת עם פייגלין וקרא לעברו "פשיסט" ו"גזען". פייגלין הורה לסדרנים לסלקו מן הדוכן.  השר יובל שטייניץ טען אחר כך כי כשזחלקה הורד מן הדוכן, הוא צעק לעבר פייגלין "ניאו נאצי".

יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג הגיב אחר כך על התקרית באומרו: "ציפור הנפש של הדמוקרטיה שלנו היא חירות הדיבור. מה שקרה פה היום לא ייעשה. לקחת פרלמנטר ותיק כמו אחרון הרהיטים והוצאת אותו מפה. לא ייתכן לחצות את כללי המשחק, אתה משפיל חבר כנסת שהוא בדיוק כמוך".
ח"כ דב חנין (חד"ש) הוסיף: "למי שעדיין לא הבין אנחנו עמיתי חברי הכנסת מתחילים ליפול לתהום". ח"כ פייגלין עלה אחר כך לדוכן כדי להגן על החלטתו והסביר כי חברי כנסת שקוראים לעבר עמיתיהם "שתחנק" ו"פשיסט" לא ראויים להשתתף בדיון במליאת הכנסת.