הצעת האי אמון במליאת הכנסת חשפה הערב (שני) את מידת חוסר האמון והחשדנות ההדדית בין סיעות הקואליציה. 

לקראת ההצבעה דרש רה"מ בנימין נתניהו שההצבעות יהיו שמיות ולא אלקטרוניות , תוך שהוא עוקב מקרוב אחר טופס ההצבעה ולוודא שאיש מסיעת יש עתיד או התנועה לא מצטרף לאופוזיציה בהצבעות.
ארבע הצעות אי אמון בממשלה נדחו הערב ע"י מליאת הכנסת. ההצעה הראשונה, ששמה היה "הממשלה לא מטפלת ברווחה וישראל תקועה בתחתית ה- OECD", אותה הגישה סיעת העבודה, נדחתה ברוב של 38 תומכים לעומת 58 מתנגדים. 

ההצעה השנייה, "הממשלה מתנכרת מעושק שליש מהעובדים השכירים וממאנת להיענות לתביעות הצודקות לחלצם ממעגל המצוקה באמצעות העלאת גובה שכר המינימום", שהוגשה על ידי ש"ס, נדחתה ברוב של 36 תומכים לעומת 57 מתנגדים. ההצעה השלישית, "הממשלה מתפרקת ולא מתפקדת", שהוגשה במשותף על ידי יהדות התורה ומרצ נדחתה ברוב של 37 תומכים לעומת 57 מתנגדים. ההצעה הרביעית והאחרונה, "חוק הלאום – כישלון נוסף של ממשלת נתניהו", מטעם סיעות חד"ש רע"מ-תע"ל-מד"ע ובל"ד נדחתה ברוב של 35 תומכים לעומת 57 מתנגדים. 
השר יובל שטייניץ (ליכוד) אמר בסיכום הדיון: נתניהו עושה מאמץ לבוא בדברים עם מנהיגי הקואליציה, אני מקווה שבשעות ובימים הקרובים תימצא הדרך להחזיר את ההרמוניה הנדרשת לעבודת הממשלה. יחד עם זאת, יש קלקולים בקואליציה שצריך לתקן, מפלגות הקואליציה צריכות להכיר שיש לא רק ממשלה בישראל אלא גם ראש ממשלה. הצלחת הממשלה תלויה בהכנסת סדר ומשמעת, אי אפשר לחיות במצב שכל מנהיג מפלגה, הישר בעיניו יעשה". 
 
יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי, אמר: "גם במידה ויהיו בחירות, ש"ס לא תיכנס לשום ממשלה שלא תתחייב להעלות את שכר המינימום ל30 ₪ לשעה, ושהמע"מ לא יהיה שווה על כל המוצרים. ברוב מדינות אירופה יש מע"מ אפס על מוצרי יסוד. למה שלא נוריד את המע"מ על מוצרי יסוד"?
לאחר ההצבעה, אמרה ח"כ שלי יחימוביץ' (העבודה): "מדהים, רה"מ ביקש הצבעה שמית באי האמון. זה חסר תקדים וכלי אופוזיציוני. הוא לא מאמין בחכ"ים שלו".