מקורות באופוזיציה הסורית אמרו היום (שני)  לתקשורת הערבית כי התקיפות האוויריות ליד דמשק, שנטען כי בוצעו על ידי מטוסי קרב ישראלים, השמידו מחסני נשק של החיזבאללה שהכילו טילים נגד מטוסים (נ"ט) ומזל"טים. 

בעוד החיזבאללה טרם הגיב רשמית על האירוע, מצטט ערוץ 2 דיווח בעיתון "אל-אח'באר" המזוהה עם החיזבאללה  לפיו: "הפעולה הישראלית נועדה לשמור את כללי המשחק ולא לשבור אותם". העיתון טען כי תקיפת חיל האוויר הישראלי פגע במצבורי נשק "שהיו שייכים לחיזבאללה", והם "מסוגלים להטות את המאזן האסטרטגי", כלומר לאיים על יכולתה של ישראל לפעול בחופשיות בשמי לבנון. 
 

 
פרשנות: התקיפה לא קשורה לבחירות, ימים מתוחים לפנינו
 

בשבוע שעבר פרסם היומון הלבנוני "דיילי סטאר" כי הצבא הלבנוני ירה טילים נגד מטוסים לעבר מזל"ט צה"לי, בשעה שזה טס מעל מזרח המדינה. 


  למרות שישראל לא אישרה רישמית כי היא עומדת מאחורי התקיפה בסוריה, במערכת הפוליטית הפנו אצבע מאשימה כלפי ראש הממשלה, וטענו כי עיתוי התקיפה קשור להקדמת הבחירות: "נתניהו התחיל את קמפיין הבחירות ומבעיר את המזרח התיכון", טענו באופוזיציה.
 
אתמול (ראשון) בשעות אחה"צ דיווחה התקשורת הסורית כי הרשתות הערביות, הפיצו תמונה שטענו כי היא מתעדת את שובל טילי ההגנה. "האויב הישראלי ביצע תוקפנות נגד סוריה על ידי מיקוד שני אזורים בטוחים במחוז דמשק וליד נמל התעופה הבינלאומי של דמשק", נאמר בטלוויזיה הממלכתית הסורית, כחלק מהדיווח על המתקפה הישראלית לכאורה, סמוך לגבול בין סוריה ולבנון. 
 
גורמים בסוריה ודמשק אישרו כי נערכה תקיפה סמוך לבירה, כשהיעד היה מחסן טילי קרקע מתקדמים מסוג S300. מטכ"ל סוריה:"המתקפה היא תמיכה בטרור". צה"ל לא התייחס לאירוע.