לבית משפט השלום בתל אביב הוגש היום (רביעי) בבוקר כתב אישום כנגד דרור אלפרון, המייחס לו עבירות של סחיטה באיומים ואיומים. בכתב האישום אותו הגיש עו"ד ניר ביטון מפרקליטות מחוז ת"א, נטען כי סמוך לנובמבר 2013 יזמו אלפרון ושניים נוספים, חיים קליין ועודד לביא, את הקמתה של "לביא פינוי פסולת" העוסקת, בין היתר, באספקת מכולות לפינוי פסולת.


השלושה סיכמו ביניהם את חלוקת הרווחים אולם חרף זאת בשלהי חודש אוקטובר 2014 התגלע סכסוך בין השלושה אז הוחלט כי חלקו של קליין יועבר ללביא שירכוש את חלקו של אלפרון בחברה ובכך יהפוך לביא לבעלים הבלעדיים בחברה.

על פי ההסדר ביניהם, לנאשם לא היה חלק בחברה מאז סוף חודש נובמבר 2014 וקליין לא נטל שום חלק פעיל או אחר בניהול החברה. בכתב האישום נטען כי במהלך שנת 2014, סיפקה החברה מכולות לאחר לצורך עבודתו בתחום הבנייה. סמוך לחודש ספטמבר נקלע אותו מזמין לקשיים כלכליים וביקש עזרה מחברו שהעביר שיקים אל "לביא פינוי פסולת" כשהסיכום בינו לבין חברו היה כי שיקים יופקדו רק אחרי שיקבל ממנו כסף במזומן.


בשלב מסויים, כשחשש בעל השיקים כי חברו אינו מסוגל או אינו מתכוון לשלם לו את סכום השיקים, נתן הוראה לבטלם ואלו כאמור חזרו מהבנק. קליין פנה אל החייב ולאחר מכן אל בעל השיקים להשבת הכספים ולאחר שלא נענה פנה אל השניים אלפרון, כשהוא עושה שימוש בשם משפתו המוכר, כמי שקשור לעולם הפשע.

"במהלך החודשים אוקטובר- דצמבר 2014 איים הנאשם על החייב תוך ניצול 'המוניטין' של שם משפחתו, המוכרת בציבור כקשורה לעולם הפשע, על מנת להניע אותו לשלם את החוב. הנאשם התקשר לחייב מספר פעמים ודרש ממנו לשלם את החוב הכספי לחברה באומרו 'אני אבוא אליך...לא כדאי שאני אבוא אליך...עדיף לשלם וזהו", נכתב בכתב האישום.

עוד נטען, כי לאחר שמעשי הסחיטה כלפי החייב לא צלחו, פנה הנאשם לבעל השיקים ואיים עליו בכך שהתקשר אליו מספר פעמים ודרש ממנו לשלם את החוב. 
במסגרת האיומים על בעל השיקים, הגיע הנאשם ביחד עם אחיו ב – 14 בדצמבר לביתו של הנאשם ונעמד במרכז סלון ביתו כשרעייתו, אימו וילדיו בדירה וביקש ממנה שתודיעה לבעלה כי "דרור היה כאן".