פיגוע דקירה בירושלים: שני שוטרים נדקרו בסמוך לשער האריות בעיר העתיקה בבירה. ככל הנראה מצבם של השניים קל. הדוקר נמלט וכוחות גדולים מבצעים סריקות במקום. פצוע אחד, בן 19, נדקר בצווארו, בעוד שהשוטר השני, בן 35, נדקר בידו. שניהם מובלים לבית החולים שערי צדק לצורך קבלת טיפול. טרם ברור אם המפגע הגיע מתוך הר הבית או מסימטאות העיר העתיקה. האירוע התבצע סמוך לנקודת המשטרה בשער האריות, סוף מעלה מוטה גור.


האירוע קרה במהלך פיזור מתפללים בסיום תפילת הבוקר בהר הבית. המפגע הגיע עם סכין ודקר לוחם מג״ב בצווארו, בסמוך לנקודת האריות הסמוכה לשער האריותץ לוחמי המג״ב נאבקו בדוקר, במהלך המאבק נפגע לוחם נוסף בידו. הדוקר נמלט. הלוחמים פונו ע״י מד״א במצב קל לבית החולים שערי צדק. 
מתבצעות סריקות נרחבות לאיתור ומעצר הדוקר. 

מפקד מחוז ירושלים, ניצב משה (צ׳יקו) אדרי נמצא בזירת האירוע ואמר: "מדובר באירוע חמור של פגיעה בשוטרים. משטרת ירושלים תפעל ותניח ידה על המחבל".

חובש מד"א חיים חיימסון ופאראמדיק מד"א חנן מאיר שטיפלו בפצועים סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו שני פצועים בהכרה מלאה מתהלכים, אחד מהם כבן 19 עם פציעה בראש והשני פצוע ביד, הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל עצירת דימום וחבישה ופינינו אותם לבית חולים כשמצבם קל".

אמש, בקבוק תבערה נזרק לעבר רכב סמוך לכניסה למעלה שומרון. מהמקום פונו שני נפגעים, איילה שפירא, בת 11 עם כוויות בפנים ובפלג הגוף העליון, נמצאת במצב קשה ובסכנת חיים, והיא מורדמת ומונשמת. אביה, בן ה-40 נמצא במצב קל. למקום הוזעקו כוחות גדולים של צבא ומג"ב. נסיבות האירוע נמצאות בבדיקה.
 
לאחר זריקת בקבוק התעברה לעבר הרכב, הוא התלקח במהירות. האב חילץ את ילדתו מהרכב הבוער, והצליח לברוח יחד איתה מהמקום. השניים פונו לבית החולים תל השומר.
 
כוחות גדולים של צבא מחטיבה מרחבית 'אפרים' הוקפצו למקום וחסמו את הציר לתנועה. הכוחות כללו גם גששים שביצעו סריקות אחר משליכי הבקבוק. הגששים מצאו עיקבות לכיוון הכפר תילת. כמו כן כוחות גדולים נפרסו בכניסות וביציאות מהכפר עזון הסמוך. בביצוע הסריקות לוקחים חלק גם השב"כ, ובמקביל נעשים מאמצים מודיעיניים לאיתור המפגעים.
 
מתחקיר ראשוני שנעשה בשטח, עולה כי המשליכים ארבו לרכבים ישראלים וזרקו בקבוק תבערה אחד שהתלקח במהרה והבעיר את הרכב. גורם צבאי בכיר אמר כי "מדובר באירוע נדיר שבקבוק אחד גורם נזק כל כך גדול". הגורם מספר כי בגזרה אירעו לא מעט ניסיונות של השלכת בקבוקי תבערה, אולם רובם הגדול לא גרם שום נזק או נפגעים. בצה"ל מעריכים כי מדובר בפיגוע נקודתי ומעריכים כי משליך הבקבוק ילכד בקרוב. רק לפני מספר שבועות אותה ילדה ספגה בקבוק תבערה כשנסעה באותו הכביש עם אימא. אז האירוע נגמר ללא נזק ונפגעים.