1. MixIN - סדרת מוצרי מיקס פירות יבשים ואגוזים חדשה של המותג קולומבוס. בסדרה: מיקס פירות יבשים ואגוזים, מיקס פירות יבשים טרופיים ואגוזים ומיקס חמוציות צימוקים ואדממה.




מחיר: 12.90 שקל למארז שלישייה, 30 גרם כל אחד.




בשורה התחתונה: פתרון טעים ובריא לנשנוש או לקינוח. האריזות הקטנות נוחות לנשיאה, ומחיר המארז הינו מפתה במיוחד.




2. אבוט, החברה הבינלאומית למזון רפואי, השיקה בארץ את “אנשור קומפקט”. על פי החברה, המשקה, שמגיע בבקבוק קומפקטי, נועד להשלים את החוסרים התזונתיים שלנו.




מחיר: 15.40 שקל ליחידה.




בשורה התחתונה: הבשורה האמיתית היא הגודל המוקטן של הבקבוק, המאפשר נשיאה שלו לכל מקום בקלות. אנחנו בעיקרון מעדיפים את הוויטמינים שלנו מהטבע, אך תוסף התזונה של אבוט נועד להקל על מי שסובל מתת-תזונה או זקוק להעשרה תזונתית.




3. חטיפי הבריאות ZONE PERFECT מתחדשים בשני טעמים חדשים: פטל-שוקולד וציפוי יוגורט יווני. החטיפים שמשווקת חברת “סיטי תוספי מזון” מיוצרים על פי שיטת הדיאטה ZONE.




מחיר: 10-13 שקל לחטיף.




בשורה התחתונה: דיאטת ZONE צוברת לאחרונה פופולריות רבה בקרב מפורסמים כמו ביל קלינטון, ג’ניפר אניסטון וג’ניפר לופז. הדיאטה עובדת למעשה על איזון בין אבות המזון, והחטיפים החדשים הם חלק מהדרך לאזן את התפריט. לגבי הטעמים, אנחנו פחות התחברנו לחמיצות של הפטל.




4. נספרסו השיקה שלוש תערובות קפה בהשראת קינוחים אהובים: מעדן אגוזי לוז, קרמבל תפוחים ופרלין שוקולד מנטה. כמו כן, לרגל ההשקה יצר הקונדיטור דודו אוטמזגין עוגיות שיוגשו בבוטיקים של הרשת במהדורה מוגבלת.




מחיר: 25.90 שקל לתערובת.




בשורה התחתונה:: שיתוף פעולה מעניין ומוצלח עם אחד הקונדיטורים היצירתיים שיש לנו בארץ. טעמי הקפה החדשים מעודנים ומתקתקים במידה נכונה.




5. המותג אחוה מרחיב את קו עוגיות הפרימיום שלו עם ההשקה של עוגיות שקדים פריכות.




מחיר: 10-13 שקל לאריזת 300 גרם.




בשורה התחתונה: בהתחשב במחיר הנמוך של העוגיות, האיכות של העוגיות הייתה מפתיעה. השקדים מורגשים, המרקם נכון והן מזכירות עוגיות ביתיות.




6. טעם חדש מצטרף לסדרת התה הירוק של ויסוצקי: תה ירוק ספייסי נענע. מדובר בעלי תה המשלבים נענע ותבלינים כמו קינמון, ג’ינג’ר, ציפורן, הל ופלפל.




מחיר: 24.90 שקל.




בשורה התחתונה: בלגימה ראשונה לא מרגישים את ה”ספייס”, אך בהמשך הטעב מים מתחילים להתמזג בחלל הפה. מצוין למי שאוהב תבלינים חריפים.




MIX MUST.7 – מיקס מסטיקים במהדורה מוגבלת המשלבת שלושה טעמים, שהשילוב ביניהם יוצר שייק של פירות. המסטיקים מגיעים בשני מיקסים: מיקס טרופי בטעמים של בננה־קוקוס־מנגו ומיקס ישראלי בטעמים של בננה־תות־תפוז.




מחיר: 5.40 שקלים.




בשורה התחתונה: אנחנו פשוט התאהבנו במיקס של בננה־קוקוס־מנגו. משחק הטעמים מפתיע, כך שכל פעם מגלים טעם חדש.




8. תערובת מג’דרה עם בצל של תבליני פרג. מגיעה בקופסה קשיחה עם הוראות להכנה קלה בתוך 20 דקות.




מחיר: 24 שקל ל-500 גרם.




בשורה התחתונה: תערובת איכותית המשלבת קטניות ותבלינים. קל מאוד להכנה ולא מצריך כמעט שימוש במרכיבים נוספים.




9. ליימן שליסל הרחיבה שוב את סדרת מוצרי ורטר אורגינל עם ההשקה של סוכריות ורטר אורגינל במילוי קרם קרמל. הסוכריות החדשות מגיעות בשקית מעוצבת.




מחיר: 9.90 שקלים ל-125 גרם.




בשורה התחתונה: אותן הסוכריות הקלאסיות, שאהובות בעיקר על הדור המבוגר, אך הפעם בתוספת של קרם קרמל.