ישראל הקטנה היא חממה להמון מעצבים מוכשרים אשר מצליחים לעשות לעצמם שם גם מחוץ לגבולות הביצה המקומית. בעונות האחרונות ראינו שיש ניסיון גם לייצר אופנת הוט־קוטור מקומית במטרה לתת לקהל משהו קצת יותר איכותי. אך עם כל הכבוד שלנו לתוצרת הישראלית – יש עדיין מותגי על שגורמים לי לפיק ברכיים. אחד הבולטים בהם הוא “כריסטיאן דיור”, אשר פתח בוטיק ראשון בארץ. הבוטיק נפתח בשיתוף עם סילביה שוורצמן, הבעלים של בוטיק אניגמה בכיכר המדינה. הבוטיק החדש מתפרש על שתי קומות בכיכר המדינה בתל אביב, והוא מעוצב בהשראת חנות הדגל בשדרות מונטאן בפריז.

בחנות החדשה מוצגת כעת קולקציית Cruise 2015 של המותג, אשר עיצב המנהל האמנותי רף סימונס. סימונס החליט להקדיש את הקולקציה לסטייל האמריקאי ולמקום שהוא תופס בארון האירופי. “אמריקה תמיד מהווה השראה עבורי. תרבות הפופ, האנרגיה, הנזילות, יש משהו כל כך חי כאן! מה שאני תמיד אוהב באמריקה זה שיש כזה כור היתוך של סגנונות, אבל תמיד יש איזה לוק – לוק חזק. בין שזה באפ־טאון או בדאון־טאון, בחוף המערבי או המזרחי, יש תמיד עוצמה באופן שבו נשים מתלבשות”, סימונס מסביר את הבחירה שלו.
מה שהכי בולט בקולקציה הוא השילוב של פריטים שלקוחים מצעיפי משי. את הפרינטים הוא משלב בכל מיני משחקים גיאומטריים. דבר נוסף שבולט הוא המשחק העדין בין כוח לרכות. מצד אחד קשירות וחבלים, ומצד שני בד נשפך והדגשה של הקימורים הנשיים. 

אהבנו: התיקים, התיקים ושוב פעם התיקים – אשר זכו העונה להתחדש בפרינטים מרעננים. אהבנו גם את חצאית הקרפ השחורה בעלת המותן הגבוה עם עליונית וצעיף משי מודפס, את שמלת המעיל מבד צמר, ואת שמלות המקסי בעלות הבד הזורם. 
אהבנו פחות: הבוטיק התל אביבי מציג בעיקר את הפריטים הקלאסיים של “דיור”, והיינו שמחים אם הם היו מאתגרים את הקהל הישראלי יותר ומביאים גם פריטים יותר אוונגרדיים מהקולקציה. 
טווח מחירים: החל מ־ 1,100 שקל.