רשימת הפאסון



גלית גוטמן




אופס, הצליח לך: כשהבת הבכורה שלך נושפת בעורפך ומתחילה להצטלם לקמפיינים, מה תעשי? תיכנסי לפאניקה ולהתקף קנאה ותהרסי לה את החיים? ממש לא. 1. מיד צוותי אלייך מאפרת שתרים לך את האפידרמיס שהזמן מסרב להשאיר עליו את חותמו האכזרי. 2. הפקידי את הפריזורה הרעננה בידי מעצב שיער מוכשר.  3. רכשי שמלה מהונדסת ויוקרתית והשליכי אותה על גזרה מושלמת ומעוררת קנאה. 4. תני לכל היוז'ורליות באיוונט מנה מכובדת מאצולת הדוגמגישות המקומית וגרמי להם ולחיננית לחזור הביתה בדמעות ולמרר בבכי מול המראה: למה לא נולדתי גלית גוטמן?




הו, האימה:
את יודעת שיש כבר טיפולי מנע לוורידים בעובי של קבנוסים על הידיים, נכון?




חיננית חומדת: בטוחה שהבן זוג התומך מודה לאלוהים כל בוקר כשאת מתעוררת לצדו, אז פייר? ד"ר קליין יכול לחכות עד 2015.






שקר כשלהו: תכל'ס, זה אוטוטו, להזמין לך תור לראשון בינואר?




אפרת גוש 


אופס, הצליח לך: לא עברו מספר שבועות מלידת הבכורה שלה, וכבר אפרת גוש השילה את כל נזקי הקרייבינג, כשכעת היא בעובי של מחט המושחלת בתוך שמלה מרשימה, בעלת הדפס רומנטי ובאורך והתאמה כמעט מושלמים לגזרתה היותר שדופה פרה ההריון. אל פיס זה ציוותה גוש מקיאז' נעים, פריזורה לא מתאמצת ותכשטת מהעבר בהכל בדולר ומההווה הטחון בג'ובות. הכי כיף שיש שוגר דדי. 


הו, האימה: תיק הרחצה המטופש לא קשור, את היצירתיות תשאירי לעניות. 


חיננית חומדת: שתאכלי משהו. 


שקר כלשהו: את יודעת שזה טרנדי להיות קצת דבה, נכון?





רשימת האסון


אניה בוקשטיין


הו, האימה: לא, לחבר בין מפת חרוזים של גריאטריות לבין תחתונים וחזיית ג'מבו של וויז'ות זה הדבר הכי מטופש שאניה בוקשטיין הייתה יכולה לחשוב עליו כשהיא מתאמצת למצב את עצמה בתור פאשניסטה מודרנית ללא הצלחה. חמודה, כבר היה עדיף לתקתק לשמלה המרשימה הזאת בטנה שמהתלת בדמיון הצופה מאשר לעטות את ההלבשה התחתונה שקיבלת בירושה מהסבתא האדג'ית שלך. ברור?


אופס, הצליח לך: כל כך קרוב אבל כל כך רחוק.


חיננית חומדת: לעזאזל איתך, מתי כבר תצליחי לקלוע בול?


שקר כלשהו: בהצלחה בפעם הבאה.




ג'ודי שלום ניר מוזס


הו, האימה: כמה מפתיע שג'ודי שלום ניר מוזס חוסכת על טיפולי אנטי אייג'ינג מהשורה הראשונה, ובמקום זה, כדי להיראות צעירה מגילה המתקדם, היא בוחרת בשמלת בת מצווש זעירה, בזמן שהיקף החזה שלה זהה להיקף העכוז של קים קרדשיאן. פייר? חיננית לא הייתה אומרת כלום לולא החזה של זאת לא היה מתנגד לכוח הכבידה וזולג כלפי מעלה, לכיוון בית השחי - ואז יוצר אפקט בוטה שאפילו הישבן של מיס קרדשיאן לא מסוגל לעשות: מכפיל את עצמו.


אופס, הצליח לך: המקיאז' והפריזורה נהדרים.


חיננית חומדת: זאת די הפעם הראשונה שמישהי הצליחה להקנות לחזה שלה מראה של ישבן. עכשיו, איפשהו ביקום, זהבה גלאון מרגישה צורך להתקלח.


שקר כלשהו: אבל היי, השוז מהממות.





פינת הליטוף


עידן יניב


אחרי שהציג מראות של חתיכת צ'פאטי, נעים לראות את עדין יניב מתברגן אחרי הטיול המג'ויף שעשה בהודו ושכעת הוא מפנק את חיננית במראה גברי קלאסי ומחויט שלא קשוב לטרנדים מייד אין בנגלדש. חוץ ממטפחת שהונחה ברישול בתוך כיס המקטורן והחולצה שנפתחה יותר מדי, חיננית חייבת להגיד שהיא לא חטפה ממך מלריה. נייס.