תינוקת נפלה אחר הצהריים (רביעי) מרכב ברחוב מעלות כיסופים בשכונת רמות בירושלים, כך דווח למשטרה. התינוקת פונתה במצב קל לבית החולים הדסה עין כרם.



מחקירה ראשונית של בוחן תנועה שהגיע לבית החולים, עולה כי האם ככל הנראה לא חגרה את בתה בת ה-3, דלת הרכב נפתחה במהלך הנסיעה והילדה נפלה ונפגעה. 

האם ליוותה את הילדה לבית החולים באמבולנס של מד״א ונמצאת ליד מיטתה. רשיונה של האם נתפס, והיא תיחקר על ידי שוטרי אגף התנועה.

לפני כשבוע וחצי נפלה פעוטה בת שנתיים מרכב נוסע בצומת בית דגן, בעת שביצוע פנייה. ברכב נהג בן זוגה של אמה של הפעוטה. צוותי מד"א הוזעקו למקום ולאחר טיפול ראשוני שהעניקו לפעוטה פינו אותה לבית החולים אסף הרופא, שם תוך פרק זמן קצר נקבע מותה.

בתחילה חשבה המשטרה שמדובר בתאונת פגע וברח מאחר והררכב נעלם מהזירה, אולם לאחר מכן אותר הנהג בבית החולים "אסף הרופא", לפגוש את האם. החוקרים בדקו את הנהג ונמצא כי לא היה תחת השפעת אלכוהול וכן החזיק ברשותו רישיון נהיגה בר תוקף, כך שלכאורה לא היתה לו סיבה להימלט מהזירה. לחוקרים סיפר כי לא ברח מהמקום אלא רק לאחר שהאמבולנס פינה את הפעוטה ואת בת זוגו - הוא עשה דרכו לבית החולים.