יממה סוערת עוברת על הפועל תל אביב בעקבות התבטאויותיו של מנג'ר המועדון אייל ברקוביץ׳, הממשיכות להכות גלים.

היום (שלישי) בעלי המניות ואנשים נוספים במועדון יצרו קשר עם עידו חג׳ג׳, המחזיק בחמישה אחוז ממניות הפועל ת"א, ואמרו לו: ״אם אתה וחיים (רמון) תחליטו על פיטורי ברקוביץ', אנחנו איתכם״. מעבר לכך ציינו אנשים במועדון: ״כולם כאן חמים על ברקוביץ׳. הוא עשה טעות ענקית״.

 

בתוך כך נכנס היום ברקוביץ' למשרדו של המנכ״ל וגיסו של חג׳ג׳, יוסי סחלי, ואמר לו ״עשיתי טעות, אני רוצה לדבר עם עידו ולסיים עם הסיפור הזה״. חג׳ג׳ שביטל אמש פגישה שתוכננה מראש עם ברקוביץ׳, הסכים לקיום הפגישה לאחר בקשות רבות מצד גיסו ופגישה שכזו צפויה להתרחש בשבוע הבא עם חזרתו מחו״ל.

 

נכון לרגע זה ועל אף שאמר שלא ישקיע בעקבות דבריו של ברקוביץ', החליט חג׳ג׳ בכל זאת לעזור במציאת חלוץ. ״עידו חושב קודם כל על הפועל ת״א ועל הצלחתה והוא לא יעניש את הפועל בגלל שטויות שעושה ברקוביץ'. הוא שם רק לפני שבועיים מיליון מכיסו לתשלום משכורות והוא ימשיך לעזור להפועל, ואם הוא לא ירצה את ברקוביץ׳ אז אייל לא יהיה בהפועל״ אמר אחד האנשים המשפיעים במועדון.

 

בנוסף לכל, בסביבתו של גילי ורמוט לא אהבו היום את הידיעות לפיהן הקשר ביקש מברקוביץ' לעזוב את הפועל וציין וכי הוא מחזיק בהצעה ממכבי חיפה. חבריו אמרו היום ״ברקוביץ' ניסה להסיט את האש ממנו למקום אחר וחבל״. מעבר לכך יצא ורמוט בהודעה בדף הפייסבוק שלו והתייחס לפרסומים כשאמר ״לא היה ולא נברא״.