שחקני הפועל תל אביב מתמודדים כעת עם דילמה לא פשוטה. מחד, האדומים של אסי דומב רוצים ליצור רצף ניצחונות כשיארחו את עירוני קרית שמונה. מאידך, ניצחון או תיקו ישאירו את היריבה העירונית, מכבי תל אביב, בתום המחזור בראש הטבלה של ליגת העל. עם זאת, ייתכן שהדילמה של מספר שחקנים "נפתרה" כשיאלצו את דומב להתמודד עם סגל חסר במיוחד. הקפטן, גילי ורמוט, חולה והוצא מהסגל. גם שי אבוטבול ומחוץ להרכב. מי שיפתחו במקום יהיו משה אוחיון, אריאל לזמי, ליאור לוי ושלומי אזולאי.

אצל האורחת מקרית שמונה המטרה ברורה: לשמור על המקום הראשון, אחרי שאיבדו אותו באופן זמני לאלופה שניצחה אמש. גם ברק בכר מתמודד עם סגל חסר כשהבלם קאסיו פרננדס לא כשיר למשחק. מי שצפוי לתפוס את מקומו הוא דין מימוני. רוג'רס קולה, שרק החלים מפציעה, יפתח לצידם של אחמד עבאד, אופיר מזרחי ודויד מנגה.
מהלך המשחק

דקה 5: משה אוחיון סובב כדור חופשי מ-25 מטרים מעל החומה, אבל מצא את גיא חיימוב במקום.
הרכבים:
הפועל תל אביב: דני עמוס, מוחמד אבו אל היג'ה, יורגן קולין, סארי פלאח, ליאור לוי, לוקאס סאשה, משה אוחיון, ישראל זגורי, אריאל לזמי, שלומי אזולאי, שובל גוזלן
הפועל קריית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, שיר צדק, דין מימוני, טובראנו פינאס, וובה בראון, רועי קהת, אופיר מזרחי, דויד מנגה, אחמד עאבד, רוג'רס קולה.