איש העסקים עידו חג'ג', שמחזיק במניות בהפועל תל אביב ועד לא מזמן גם היה האיש החזק במועדון, העניק היום עזרה כלכלית גדולה למועדון. חג'ג' העביר מיליון שקלים לקבוצה שנמצאת בקשיים כלכליים, סכום שהיה הכרחי לתשלום משכורות עבור השחקנים.
 

"המצב התזרימי בהפועל קשה מאחר וקיים גרעון משנים קודמות", מספר חג'ג', "לא ניתן לעמוד בתקציב של 45 מיליון, כשההכנסות הן סביב 20 מיליון וללא בעלים שמזרים כסף. הגרעון הצטמצם משמעותי אחרי המכירה של איתי שכטר, עומר דמארי, רועי גורדנה, בוריס קליימן ועוד שחקנים טובים ומוכשרים אשתקד".

 

חג'ג' החמיא לבעלים, חיים רמון: "נכון להיום התקציב שפוי יותר, סביב ה-27 מיליון, כשההכנסה היא בערך 22. חיים עושה עבודה מדהימה בגיוס כספים, מה שאף אחד אחר לא היה יודע לעשות. בינואר ננסה לגייס על חשבוני חלוץ טוב שיעזור להפועל להילחם בליגה".
 

החלוץ עליו מדבר חג'ג' יהיה זר. במועדון בדקו גם את עלויות רכישתו של אלירן עטר מריימס הצרפתית וכמו כן את אופציית השאלתו עד תום העונה. מי שעשוי לממן את הבאתו של עטר הוא איש העסקים יגאל אהובי.
 
 
ייתכן שריימס, שלא נותנת יותר מדי הזדמנויות לשחקן, תשמח להיפטר מהחוזה שלו, שנחשב לאחד הגבוהים במועדון, מה שעשוי לזרז את הגעתו ארצה. בנוסף להפועל ת"א, גם הפועל באר שבע ומכבי חיפה מביעות עניין בחלוץ.