מכבי ת"א, מחזיקת גביע הטוטו הטרייה, ערכה הבוקר את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המשחק המסקרן מחר מול הפועל באר שבע, בהשתתפות המאמן פאקו אייסטראן והחלוץ טל בן חיים.

"המשחק הזה יהיה קשה מאוד", אמר הספרדי, "הם משיגים תוצאות טובות לאחרונה ואת בית"ר ירושלים הם הביסו בחוץ למרות חיסרון מספרי, אבל אנחנו מוכנים להיאבק עם כל יריב. אני מקווה שלא נחזור על אותן טעויות מהמשחק הקודם נגדם".

 

פאקו לא ממש מסכים עם ההגדרה של משחק עונה: "אני לא מתייחס למשחק מול באר שבע כסוג של גמר, יש עוד עונה ארוכה מאוד לפנינו. זה בסך הכל משחק שאנחנו צריכים להמשיך בו את השיפור שלנו כקבוצה. בשני המשחקים שקדמו לגמר גביע הטוטו, הצגנו יכולת טובה יותר מאשר בחצי הראשון של העונה וננסה להמשיך בכך".

 

על הכוונות של הקבוצה בחלון ההעברות: "אם תהיה הזדמנות לשפר את הסגל, נשמח, אבל מבחינתי, יש לי את השחקנים הכי טובים בליגה ואני רוצה לדבוק בהם, בתקווה להשיג את כל המטרות שהמועדון הציב לעצמו. אני לא מחפש כרגע חיזוק לסגל". על החזרה לבלומפילד לאחר סיום עונש משחקי הרדיוס: "זה נהדר עבור השחקנים שלנו, שיוכלו סוף סוף להציג את האיכויות שלהם בפני האוהדים שלנו".

 

פאקו, ששימש שנים ארוכות כעוזר מאמן בליברפול, נשאל על עזיבתו של סטיבן ג'רארד בקיץ: "אנחנו עדיין בקשר ודיברתי איתו גם אתמול. החור שהוא ישאיר יהיה בלתי ניתן למילוי. ליברפול התגברה על עזיבות של שחקנים בעבר, אבל עכשיו אני לא רואה מי שיכול להיכנס לנעליים שלו".

 

טל בן חיים: "אנחנו הולכים לשחק נגד קבוצה טובה מאוד, שבשנתיים האחרונות הראתה שהמקום שלה הוא בצמרת. בשנה שעברה הם עשו לנו חיים קשים מאוד עד שזכינו באליפות ואני בטוח שגם העונה יהיה לנו מאבק עיקש מאוד מולם ומול קריית שמונה. בשלב זה של העונה אני לא חושב שזה נכון להגיד שמדובר במשחק על 6 נקודות".

 

על קריית שמונה אמר בן חיים: "הם כרגע חמש נקודות מעלינו ולא הפסידו אף משחק, אז לי אין יותר מדי מה להגיד עליהם. המקום שלהם בטבלה אומר הכל". על המשחק הקודם בווסרמיל שנגמר בהפסד 3:2: "הייתי עצבני מאוד כי היינו טובים יותר ובכל זאת הפסדנו. נצטרך לשנות את התוצאה ביום שני".