מחר מתחיל רשמית חלון ההעברות באירופה בראשון בינואר 2015. עיתוני אנגליה כמו 'הסאן', 'המירור' ואחרים ערכו רשימת מכולת. מה כל מועדון צריך ואיזה שחקנים הוא מעונין בהם אז בואו נצא למסע.

 

צ'לסי: הם לא צריכים את אף אחד, אבל לא יתנגדו לשים את היד על החלוץ הקרואטי הצעיר של רייקה אנדריי קראמריץ' שכבש כבר 21 שערי ליגה. תורגן הזאר האח של המושאל מצ'לסי לבורוסיה מנשנגלדבך יימכר ב-8 מיליון יורו לקבוצה בינואר. כך מוסר העיתון 'בילד' הגרמני.

 

מנצ'סטר סיטי: זקוקים לחלוץ וכאמור מציעים לרכוש את ווילפרד בוני וגם מעוניינים ברוס ברקלי מאברטון. עוד תקווה: שפראנק למפארד יאריך את השאלתו מניו יורק פ.צ. סיטי עד סיום העונה.

 

מנצ'סטר יונייטד: מחפשים בדחיפות מגינים וקשרים שיוכלו להחזיק בכדור. מאטס הומלס מבורוסיה דורטמונד וקווין סטרוטמן המבוקשים העיקריים. הוזכרו גם פביו קואנטראו מגינה הפורטוגלי של ריאל מדריד ושיימוס קולמן מגן אברטון.

 

סאות'המפטון: חלוץ שיתחרה על העמדה עם גרציאנו פלה, קשר מרכזי ו-ווינגר. מבוקשים: דני אינגס (ברנלי), אנדרוס טאונסנד (טוטנהאם), חאבי גרסיה (מנצ'סטר סיטי). הסיינטס מנסים להחתים את הבלם הבלגי טובי אלדרפיילד מאתלטיקו מדריד. מחירו 6.3 מיליון ליש"ט. הקולצ'ונרוס יכולים לבטל את העיסקה אם ישלמו לסיינטס 1.5 מיליון ליש"ט. רונאלד קומאן רוצה להמשיך להיות מועמד לעלייה לליגת האלופות שנה הבאה.

 

ארסנל: קשר מרכזי, קשר הגנתי. שמות? ווינסטון ריד (ווסטהאם), לואיק פרין (סט. אטיין), מוסה סיסוקו (ניוקאסל), מורגן שניידרליין (סאות'המפטון)

וסטהאם יונייטד: בלם אם ריד יעזוב לארסנל. הפטישים רוצים להחתים את אלכס סונג על חוזה בקבוצה לאחר שבינתיים הוא רק מושאל מברצלונה.

 

טוטנהאם: חלוץ ומגן. הוזכרו סיידו בראהינו מ-WBA שמחירו 25 מיליון ליש"ט, ג'יי רודריגס (סאות'המפטון), החלוץ הארגנטיני תיאו גוטיירס מריבר פלייט ומגן אספניול הקטור מורנו. עשויים לעזוב: רוברטו סולדדו בהשאלה ועמנואל אדביור שאיבד מקומו בהרכב. יש שמועות על קרע בינו לשחקנים האנגלים של הקבוצה.

 

ליברפול: שוער, חלוץ ומגן. מלבד סיידו בראהינו, רוצה ליברפול את חלוץ ויאריאל המכונה "סרחיו אגוארו החדש" ששמו לוצ'יאנו וייטו בן ה-21 שמחירו 12 מיליון ליש"ט. וייטו בן ה-21 עשוי להיות מחליף למאריו באלוטלי שלא פוגע. הוא כבש 12 שערים ב-23 משחקים. הארגנטיני תחת חוזה ב"צוללת הצהובה" עד 2018. ה'סאן' מפרסם שליברפול במו"מ עם ליל על העברת דיבוק אוריגי כבר בינואר. למרות שליברפול רכשה אותו ושילמה עליו 10 מיליון ליש"ט, אין סעיף בחוזה שהיא תקבל אותו כבר בינואר. ייתכן שתצטרך להוסיף עוד 6 מיליון ליש"ט. עוד חלוץ שהוזכר הוא אלכסנדר לאקזט מליון (מלך השערים של צרפת עם 18 כיבושים). בליון טענו שהוא לא למכירה. גם חלוץ אסטון וילה כריסטיאן בנטקה ברשימה.

סוונזי סיטי: מגן ימני, מגן שמאלי וחלוץ. ווילפרד בוני חלוץ חוף השנהב ממילא ייעדר בינואר בגלל אליפות אפריקה ואולי יימכר. המועמדים: חלוץ קוסטה ריקה מארסנל ג'ואל קמפבל ומגן טימוטי קולודיאצ'אק מסביליה. סוונזי רשמה החתמה ראשונה את מאט גרימס מאקסטר מהליגה השנייה. הקשר עלה 1.75 מיליון ליש"ט ומשחק בנבחרת עד גיל 20.

 

ניוקאסל יונייטד: חלוץ ומגן. חלוץ ברנלי דני הינגס על הכוונת, ג'יימס טומקינס מווסטהאם הוזכר.

 

סטוק סיטי: חלוץ מהיר ו-ווינגר. מועמדים: נייתן רדמונד (ברמינגהאם), ארון לנון (טוטנהאם), סרג'י רוברטו מברצלונה כמושאל.

אברטון: עונה לא טובה עוברת על אברטון שרוצה מגן, קשר וחלוץ. מועמדים: ודראן צ'ורלוקה (לוקומוטיב מוסקבה), אלכס מואט (לידס), גוראן פאנדב (גאלטסראיי), מוחמד סלאח בהשאלה מצ'לסי, לאסינה טראורה ממונאקו.

 

אסטון וילה: בלם במקום רון פלאר שעשוי להימכר אולי למנצ'סטר יונייטד, חלוץ וקשר במקום פביאן דלאפ שמבוקש גם בליברפול. מועמדים: דייב גייל (פאלאס), לאסה ויגן כריסטיאנסן מפולהאם (אם דלאפ יעזוב).

 

סנדרלנד: חלוץ מריח שערים, חלוץ שבא מאחור, מגן ימני, קשר מרכזי. גם כאן דני אינגס מברנלי מועמד, פאביו בוריני מליברפול ששיחק במועדון עשוי להגיע בהשאלה, מוחמד סלאח (צ'לסי), וירחיל ואן דייק (מסלטיק) המבוקש גם בארסנל.

ק.פ.ר: זקוקים לעוד חלוץ שיתמוך בצ'רלי אוסטין. מועמדים: ג'רמיין דפו (טורונטו), פיטר קראוץ' (סטוק), רובי קין (לוס אנג'לס גאלקסי), סלאח ואפילו איגביני יעקובו המשחק כיום באל ריאן. ק.פ.ר עשויה לקבל בהשאלה את מאורו סארטה חלוץ ווסטהאם יונייטד שלדעת סאם אלרדייס לא היה טוב מספיק העונה לאחר שנרכש בקיץ.

 

ווסט ברומיץ': חלוץ ו-ווינגר מהיר. מאט ריצ'י מבורנמות' או דמאראי גאריי מברמינגהאם. גם דני אינגס מבוקש.

 

האל סיטי: חלוץ ומגן. צ'רלי אוסטין ודני הינגס, אבל ספק גדול אם הם יגיעו.

קריסטל פאלאס: חלוץ ומגן שמאלי. בפטימבי גומיס מסוונזי, טרוי דיניי מווטפורד וכריס קומונס מסלטיק מועמדים.

 

ברנלי: שני קשרים מבוקשים. המטרה היא להאריך את השאלתם של מייקל קיין ממנצ'סטר יונייטד וסקוט סינקלייר מהסיטי.

 

לסטר סיטי: בלם ושני חלוצים. הוזכרו ריקי למברט כמושאל מליברפול, ג'רמיין דפו (טורונטו) או הקרואטי הצעיר אנדריי קראמריץ' אם יירכש על ידי צ'לסי ויסכים להיות מושאל. נייג'ל פירסון פנה לשחקן הנוער לשעבר של הסיטי טום לורנס להצטרף אחרי שהרשים ברות'רהאם. פירס רוצה גם את הקשר של וויגאן שון מולוני תמורת 1.5 מיליון ליש"ט.