ה'בילד' הגרמני כותב הבוקר (רביעי), כי ההחלטה בלוזאן שלא לאפשר לברצלונה לרכוש שחקנים עד 2016 גרמה מפח נפש גדול למרקו רויס שרצה להגיע לקבוצה החל מקיץ 2015. לדבריהם החלוץ, שגדל בעיר דורטמונד, היה מגיל צעיר אוהד של הבלאוגראנה ורצה להגשים את חלום ילדות, אבל כעת ייתכן שיישאר בדורטמונד. 

למרות שגם ריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי, רוצות אותו הוא התכוון לבחור בברצלונה שם גם משחק חברו לקבוצה מרק אנדרה טר שטגן. כעת, דורטמונד תנסה להשאירו על ידי הגדלת החוזה שלו בצורה ניכרת. כיום הוא מרוויח 4 מיליון יורו לעונה עד 2017, אבל אם יישאר המועדון ירצה לפתוח את החוזה שלו. 

 

למרות הכישלון הספורטיבי מרגיש רויס טוב בקבוצה יורגן קלופ. הקאטלונים עדיין מתכוונים לפנות לבית משפט אזרחי בשווייץ להפוך את החלטת CAS (בית הדין לערעורי ספורט בשווייץ), אבל סיכוייה לעשות משהו ולשנות את רוע הגזירה קטנים. 

 

בינתיים פורסם שהצהובים-שחורים מעוניינים בשני שחקני חיזוק מבלגיה. מדובר בדניס פראט ויורי טילמנס שניהם קשרים צעירים של אנדרלכט. פראט בן 20 וטילמנס רק בן 17. פראט החתום עד 2018 מוערך ב-8 מיליון יורו. טילמנס שווה 12 מיליון יורו והוא עשוי להגיע במקום אילקאיי גונדוגאן שחוזהו ב-2016 לא יחודש והוא עשוי להימכר. "ברור שאני מכיר את טילמנס", אמר מאמן דורטמונד יורגן קלופ.