מאז אסון 'הילסברו' המפורסם ב-1989, אוהדי ליברפול מחרימים את עיתון 'הסאן' בגלל שדיווח בטעות שאוהדי הקבוצה הגיעו לאיצטדיון שיכורים וללא כרטיסים, וגרמו לפריצת הגדר ובסופו של דבר למותם של 93 אוהדים. העיתון קיבל בזמנו מידע שגוי בפרשה מהמשטרה, שרצתה לנקות את עצמה מכל אחריות. חקירה בנושא הוכיחה זאת מעל לכל ספק ומאז העיתון מוחרם על ידי אוהדי הקבוצה. למרות התנצלות שפירסם ה'סאן', קיימת איבה עתיקה בין הצדדים ולעיתים ניתן לראות ערמות של עיתונים בצהרי היום בקיוסקים בליברפול, בעוד שבערים אחרות הם נחטפים עדיין כלחמניות טריות.

 

היום אוהדי ליברפול נזכרו שוב למה הם לא אוהבים את העיתון, שעיוות את דברי ברנדן רוג'רס אתמול ויצא עם הכותרת הפרובוקטיבית: "תנו לי מנוחה". המנג'ר דיבר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק היום מול בורנמות' ברבע גמר גביע הליגה (שידור חי בספורט1 ו-HD החל מ-21:40) והגן על חדר ההלבשה שלדבריו נותר מאוחד ואין בו מחנות או בקיעים, כפי שדיווח ה'דיילי מייל'.

הטענה היא שהעיתון לקח ציטוט של רוג'רס והוציא אותו לחלוטין מהקשרו. "אנחנו זקוקים לקצת מזל, לקצת הפסקה קטנה (מההפסדים) ואני מאמין שנשיג זאת", אמר המנג'ר. 'הסאן' לקח את הציטוט הזה ושינה אותו לחלוטין על משקל "תנו לי מנוחה", או אם תרצו "תפסיקו לרדוף אותי" או "אני רוצה קצת מנוחה מהתפקיד". העיתון הוסיף בסיום גם טוויסט: "תיזהרו ממה שאתם מאחלים לרוג'רס".

 

הבוקר פורסם בעיתון 'המירור' שליברפול תעשה הכל לרכוש את פטר צ'ך, עליו אמר ז'וזה מוריניו שהוא לא למכירה. עם זאת, ייתכן ש"המיוחד" יסכים להשאיל אותו עד סוף העונה, מכיוון שהוא שיחק רק פעמיים עד כה בקבוצה וזקוק לדקות משחק כדי להמשיך לשחק בנבחרת. מנג'ר צ'לסי לא יכול להכריח שוער הנחשב לאחד הטובים בעולם להמשיך להתייבש על הספסל. כמו כן פורסם שליברפול מתעניינת בחלוץ ליון, אלכסנדר לאקזט הצרפתי (עוד חלוץ בינוני, יש לציין).

  

כמו כן פורסם ב'אקספרס' שליברפול סגרה עם גיז'רמו אוצ'ואה, עליו תשלם כשלושה מיליון ליש"ט. שוער נבחרת מכסיקו עבר הקיץ למלאגה, אבל לא שיחק אפילו דקה אחת מכיוון שהשוער הראשון, אידריס קאמני, מציג יכולת גבוהה.