צ'לסי פתחה היום (שישי) את משחקי מחזור 'הבוקסינג-דיי' בפרמיירליג, ויצאה עם ידה על העליונה בסטמפורד ברידג' הביתי כשניצחה 0:2 את ווסטהאם בדרבי לונדוני.

 
אדן הזאר פתח במשחק למרות שהיה בספק ובישל את השער השני לדייגו קוסטה, כאשר החלוץ הברזילאי לא רק מצא את הרשת אלא גם היה מבשל השער הראשון במשחק לבלם ג'ון טרי.

 
 
בסיום המשחק התייצב ז'וזה מוריניו במסיבת העיתונאים ואמר על הבלם שלו: "ג'ון טרי כובש כל עונה ארבעה-חמישה שערים. הוא שחקן עם המון ביטחון, אני לא רואה הבדל בין ג'ון טרי של 2004-2006 לזה של היום. הוא משחק טוב מאוד, אבל כשהקבוצה משחקת טוב זה מקל על שחקנים עם יכולת אישית".
 
 
על המשחק מול הפטישים אמר 'המיוחד': "שיחקנו טוב מאוד מול קבוצה קשה. אנחנו קבוצה טובה יותר כשאנחנו מחזיקים את הכדור. בעונה שעברה היינו טובים בהגנה ומאורגנים היטב, אבל הייתה חסרה לנו יצירתיות עם הכדור. האתגר העונה הוא להביא את אותה יצירתיות ומשחק דינמי מבלי לעשות טעויות בהגנה. אני חושב שצ'לסי טובה מאוד. התוצאות טובות והשחקנים שמחים".
 
בנוסף לכל, הפורטוגלי הצליח להשחיל עקיצה לקבוצת עבר שלו, ולא קשה להבין שמדובר בריאל מדריד: "זה חשוב להרגיש שמח עם האנשים בקבוצה שאתה נמצא בחברתם. זה דבר שהיה חסר לי לתקופה ועכשיו אני חלק מקבוצה שאני אוהב".