אם הייתם אומרים לי שנפסיד הערב בלי דווין סמית', בחמש-שבע נקודות הפרש ונהיה על סף ניצחון, הייתי קונה כי פחדנו לחטוף חבילה לפני המשחק", אמר פיני גרשון עוזר מאמן מכבי תל אביב, "אבל ברור שאני מאוכזב כי המשחק התפתח אחרת. משחקים כאלה, במיוחד בחוץ, צריך לדעת לנצח".

 

גרשון נשאל לסיבות להפסד וענה: "כשאני מדבר על ניסיון אני מדבר על כך שדימטריס דיאמנטידיס לא איבד אף כדור ולנו היו איבודי כדור שטותיים ממש ברבע האחרון. לא שמרנו על הכדור וגם לא ידענו ללכת מספיק לקו, וכשהלכנו עשינו 9 מ-17,  מול 23 מ-29 שלהם. דברים כאלה מנצחים משחקים".

 

לגבי נייט לינהארט גילה גרשון כי לגיא גודס, המאמן, היו תחושות טובות לגביו עוד לפני המשחק. "נייט נתן אימון טוב ונראה נהדר בחימום וגיא אמר הוא נותן לי הערב 15 נקודות", סיפר גרשון, "בסוף הוא דפק יותר. אני לא יכול להגיד לכם שעכשיו נרשום אותו גם לליגה, אבל ברור שהוא יקבל יחס כמו שהיכולת שהפגין הערב. לוקח זמן להיכנס למועדון כמו מכבי ולהתאקלם, ונייט בהחלט נתן משחק טוב, אפילו מפתיע".

 

גיא גודס: "הפסד מאוד מאכזב, כי שלושה רבעים שיחקנו פנטסטי.  היה משחק טקטי טוב מאוד שלנו, הבאנו אותם בדיוק למקומות שרצינו, אבל פישלנו בדברים הקטנים וזה היה בעוכרינו. 12 איבודי כדור תורגמו ל-21 נקודות שלהם, שזה המון".

 

נייט לינהארט: "כואב כי הניצחון היה ממש בידיים שלנו. חבל שבסוף לא הצלחנו לבצע את המהלכים הנכונים. הטופ 16 ארוך מאוד ומאתגר. צריך להתאושש מהר ולחזור לנצח כבר בשבוע הבא בבית, עם התמיכה של הקהל, את  הכוכב האדום".

 

 

בראיין רנדל:  "כואב הלב כי נלחמנו ושיחקנו ממש חזק, אבל בדקות האחרונות לא תיפקדנו כמו שצריך ולא הוצאנו לפועל את התרגילים. יש לנו קבוצה טובה מאוד ואנחנו מנסים לעשות כאן משהו מיוחד. גם מההפסד הזה צריך ללמוד, ולהמשיך הלאה בראש מורם. נמשיך לעבוד קשה ולהשתפר".