חברת התקשורת סלקום חנכה היום (שני) רשמית את כניסתה לשוק הטלוויזיה על גבי האינטרנט. החברה הודיעה כי תספק חבילת צפייה חדשה הכוללת את ערוצי הבסיס של הטלוויזיה (המסופקים באמצעות עידן פלוס) וכן חבילה מגוונת של סרטים ותכנית טלוויזיה ב-99 שקלים לחודש.

 ערוצי עידן פלוס כוללים את ערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 1, ערוץ 23, וערוץ הכנסת. ערוצי הצפייה הנוספים יכללו את ערוצי ה-VOD (וידאו לפי ביקוש), סרטים מומלצים אחרים, סדרות טלוויזיה וערוצי ספורט בינלאומיים כולם באיכות HDאת שירות סלקום TV ניתן יהיה לצרוך בצפייה באמצעות רוחב פס של 10 מגה לממיר (או 20 מגה לשני ממירים או יותר). השירות יוצע על גבי תשתית האינטרנט הקיימת של בזק או הוט.

 מהירות הגלישה ברשת האינטרנט עומדת כיום לגבי מרבית האזרחים לפחות על 10 מגה כך שהם יוכלו לקבל את השירות החדש. בעת ההצטרפות מקבל הלקוחות ממחיר מקליט עם יכולת סטרימר, ותוכנת חיבור למחשב הביתי שהשליטה בו תעשה באמצעות שלט עם מקלדת מלאה בצדו השני.

צפו: שירות הטלוויזיה החדש של סלקום

 עלות ההתקנה באמצעות טכנאי היא 99 שקלים. עלות שירותי הציפיה בטלוויזיה בכבלים (הוט) או בלוויין (יס) נאמדת כיום ב-200-250 שקלים לחודש כך שלקוח המצטרף לשירות החדש, יכול לחסוך לפחות מחצית מההוצאה החודשית.

 הציפיה בערוצי הסרטים אינה מותנת בלוח זמנים מוכתב מראש ועיתוי השימוש נעשה על פי בחירת הלקוח. סלקום היא החברה הראשונה מבין חברות הסלולר המסורתיות המציעה את השירות החדש.

 חברת הסלולר האחרות עדין לא החליטו האם להצטרף אף הם לשירותי התוכן בטלוויזיה. באירוע הבוקר נכח גם שר התקשורת לשעבר גלעד ארדן שבירך על המיזם והביע את תקוותו להצטרפות החברות האחרות. מנכ"ל החברה, ניר שטרן, אמר כי הטלוויזיה בישראל היא יקרה מדי והשירות החדש מאפשר טלוויזיה איכותית במחירים שיחסכו אלפי שקלים בשנה.