חברת התקשורת פרטנר מפעילה ערוץ חדש שנועד לשפר את שירות הלקוחות. החברה מסרה כי לצורך הטיפול בפניהותיהם, יוכלו הלקוחות לפנות לחברה באמצעות מסרון. עד כה יכולו הלקוחות לקבל את השירות באמצעות שיחת צ'אט ברשת או באמצעות הפייסבוק.

לקוח הנתקל בבעיה מוזמן לפנות לחברה דרך מסרון למספר 540 כדי לקדם את עניינו. קודם להפעלת השירות החדש ערכה פרטנר פפילוט שהעלה כי 95% מהלקוחות מעוניינים בקבלת השירות החדש (שניתן להפעילו באמצעות הוואטסאפ).
יש לציין שחברות הסלולר שמות בחודשים האחרונים דגש על שדרוג הלקוחות. זאת בעקבות ביקורת על איטיות התגובה והטיפול.