סלולרי

זו הייתה השנה של הפאבלטים - טלפונים חכמים גדולים, שהם בעצם שילוב של פלאפון וטאבלט, ומצוידים במסכים גדולים (5 – 6 אינץ') וסוללות חזקות. בין הבולטים שבפאבלטים ניתן למצוא את הסמסונג Note 4, אייפון 6 פלוס ו-LG G3. 
 
כך מתפתח שוק של מכשירים סלולרים, שנמכרים במחירים הסובבים סביב 1,000 שקלים, בהם גם כאלה של יצרניות סיניות. אחד הבולטים שבהם הוא  

הבולטים שבהם הם LG G2 mini שנמכר בארץ במחיר של 950 שקלים, וOnePlus One-, שנמכר בחו"ל ב-350$.
 
במקביל, מכירות הטאבלטים הגדולים (מסכים בגודל 9 – 10 אינץ') נפגעות, שכן המשתמשים כבר לא ממהרים להחליף את הטאבלט שלהם בדגמים חדשים, בין היתר בשל האלטרנטיבה שמספקים הסמארטפונים הגדולים.   
טלוויזיות חכמות
ב-2014 הפכו הטלוויזיות החכמות לנגישות ונוחות יותר, ואנו צפויים בעתיד הקרוב לראות טלוויזיות בגודל של 55 אינץ' ובעלויות של בין 5,000 ל-7,000 שקלים, שיאפשרו שימושים נרחבים יותר.  
אפליקציות 
אז מה היה לנו השנה? YO, האפליקציה הישראלית שכיכבה באפסטור ומאפשרת לשלוח לחברים הודעה אחת, בעלת תו אחד – Yo; אפליקציית סיקרט שכבשה את חיינו ואיפשרה לנו לשתף עם חברינו סודות באופן אנונימי, וכן עוררה חילוקי דעות ודיונים על גבולות, פרטיות ובריונות ברשת; המשחק הממכר של השנה, 2048, אפליקציית המוניות האמריקאית אובר, שנכנסה השנה לארץ ועוררה תחרות מול האפליקציה הוותיקה יותר, גט טקסי, וכמובן הווטסאפ, שממשיכה לשלוט בחיינו וצפויה להשיק בקרוב שיחות קוליות. 


עוררה דיונים על בריונות ברשת, אפליקציית סיקרט. צילום: יח"צ
 
במקביל לשוק האפליקציות הסלולריות הרווי למדי, מתפתחים שווקים נוספים – אפליקציות לטלוויזיות חכמות, לארגונים ולאינטרנט של הדברים, שצפויות להפוך לרווחיות יותר ויותר. 
 מימון המונים 
השנה התחזק עוד מעמדו של מימון ההמונים כשיטת גיוס כספים לגיטימית עבור יזמים וחברות, שמקבלים בנוסף לכסף, גם קמפיין יחסי ציבור למוצר שלהם. השנה בלטו בתחום הקמפיינים לצידנית Cooler שיכולה לקרר ולהטעין וכן לשמש כבלנדר, פנס, פותחן ועוד; ו-The Dash - אוזניות עם נגן מובנה.