חברת HOT הודיעה היום (שלישי) על פתיחתו של מוקד שירות חדש נוסף בכפר סבא, בו יועסקו למעלה מ-250 נציגי שירות. בחודש נובמבר החברה חנכה מוקד שירות חדש בירושלים בו מועסקים למעלה מ-200 נציגי שירות.



מוקד השירות בכפר סבא מצטרף לשבעת מוקדי השירות הפרוסים ברחבי הארץ ויעבה את מערך השירות של החברה. שעות הפעילות בהן ניתן מענה טלפוני לפניות לקוחות במוקדים יוארכו עד לשעה 21:00, וזאת על מנת להעניק שירות ללקוחות עד לשעות מאוחרות יותר בערב. מעבר להארכת שעות הפעילות, שתתרום להקטנת זמן המענה הממוצע, שעות הערב מאפשרות ללקוחות פרטיים מענה בזמן נוח בעת שהם בביתם. כל זאת בנוסף למוקדי התמיכה הטכנית הפועלים 24 שעות ביממה.  


במקביל ועל מנת לשפר את חוויית הלקוח בערוצים הדיגיטליים, השיקה החברה עמוד בית חדש וכניסה חדשה ל-"my HOT" האזור האישי ללקוחות באתר. לעמוד הבית החדש נראות חדשה, ניווט קל ונוח וגישה פשוטה לאזורי השירות העצמי. "my HOT" האזור האישי של לקוחות HOT  מאפשר עכשיו כניסה ללא צורך ברישום.

ללקוח יש בחירה בין אם להיכנס ב- SMS ללא רישום ובין אם רוצה להירשם ולהיכנס עם שם משתמש וסיסמה. פתיחת המוקד והמהלכים החדשים הינם חלק מתוכנית שיפור חווית השירות שמובילה החברה. בחודש יולי האחרון הודיעה חברת HOT על שורת מהלכים בהם נוקטת החברה על מנת לשפר באופן משמעותי את חוויית השירות, בדגש על קיצור זמני המענה ללקוחות החברה.

במסגרת זו, החברה השקיעה במהלך החודשים האחרונים, עשרות מיליוני שקלים וגייסה מעל ל-500 נציגים חדשים. אילן צחי, מנכ"ל החברה: "HOT מתייחסת במלוא הרצינות לשיפור חווית השירות ונמצאת בעיצומו של מהלך רחב היקף לשינוי ושיפור תהליכי השירות. כבר עתה ניתן לראות ירידה משמעותית בזמני המענה של למעלה מ 50%. HOT גייסה מאז חודש יולי למעלה מ- 500 נציגי שירות חדשים, גידול חסר תקדים של מערך שירות הלקוחות. השירות נמצא בעדיפות ראשונה ונמשיך במאמץ שלנו, הן ברמה התפעולית והן בהיקף ההשקעות המשמעותי"