הידיעה הבאה בוודאי תעורר לא מעט קינאה מצד בר רפאלי: הקולגה שלה, אסתי גינזבורג, זוכה לבובת ברברי בדמותה. נכון שאין זה מסובך, כי כל בובת ברברי בלונדינית מזכירה את רפאלי או גינזבורג, אבל הדוגמנית ההריונית יכולה להתפאר בפני הצאצא או הצאצאית שתצטרף למשפחתה בקרוב, על בובת ברבי בדמותה.

הבובה בדמותה של גינזבורג תיקרא "הנסיכה החלומית". הדוגמנית זכתה בה בעקבות השתתפותה במופע הילדים "גיבורי האור הדור הבא", בו תככב עם בטן הריונית בחג חנוכה הקרוב. גינזבורג שיתפה את חבריה בכבוד הגדול שנפל בחלקה, העלתה את תמונת הברברי באינסטוש ורשמה "ככה אני יודעת שהצלחתי בחיים, הבובה חלומית".
במקביל ובניגוד להשקת בובת הברבי החטובה והדקיקה, נכנסה הדוגמנית והשחקנית לחודש השמיני של הריונה. אחרי מכת ההריוניות בביצה שגורפת לא יותר מבטן קטנטנה ומעוררת קנאה, תודה לאל שמגיעה יפהפייה כמו אסתי גינזבורג ולא גורמת לנו לתסכול. בעוד חודשיים תהפוך גינזבורג לאימא בפעם הראשונה וכבר ניתן להתרשם היטב מהבטן ההריונית המתרחבת וממשקל העודף ממנו תאלץ לעבוד קשה בשביל לחזור למדי בקיני. 

גינזבורג ובעלה עדי קייזמן נישאו כידוע לפני כשנתיים. בקרוב הם ירחיבו את התא המשפחתי בצאצא או צאצאית שאת מינו הם מסרבים לחשוף, וביחד יתגוררו בבית בצהלה. 



 גינזבורג עם בעלה, מדגמנת הריון מתקדם. צילום: רפי דלויה