> עדי שילון, כוכבת “מחוברים פלוס", הרעישה את הצופים בתחילת השבוע כשהתוודתה מול המצלמה על רומן שהיא מנהלת עם גבר נשוי ושמרה את זהותו חסויה, כמובן, אם כי נרמז לא בעדינות שמדובר באדם מוכר המתגורר מעבר לים.



בהתחשב בכך שההורים שלה, דן ומירי, הכירו זה את זה כשדן עוד היה נשוי וניהלו רומן די ארוך, זה כנראה עסק משפחתי. הנושא בטח מגרה את בלוטת הסקרנות שלכם, ולשליחת הציבור, ליאורה, לא נותר אלא לנסות לברר את זהותו.



עדי, מי בר המזל?

“למה נראה לך שאני אחשוף אותו? תתאזרי בסבלנות. בסוף השבוע, כשהעיתון שלך ייצא, זה כבר לא יהיה מעניין".
 
אותי זה דווקא כן מעניין.
“הוא לא מוכר ולא מעניין. רק נשוי".

נשואים הם מצוינים. מפנקים.
“זה לא העניין. המילה 'נשוי' היא מגוון מאוד רחב. מה שקורה בין שני אנשים זה תמיד דבר לא צפוי. את הרי לא בוחרת במי להתאהב. זה קורה".
 
גבר נשוי הוא לא טאבו מבחינתך?
“זה טאבו, אבל זה קרה. זה בא ממקום של אהבה, לא מכוונה אחרת. בתור אחת שמאמינה בקארמה, אני יודעת שזה רע".
 
> לני רקנאטי ושירה פרבר אומנם דחו את חתונתם לתאריך בלתי ידוע, אבל בינתיים, במקום לבחור סידורי פרחים, הם רכשו דירה בפרויקט במגדלי בארי נהרדעא המבוקשים בשכונת בזל בתל אביב, שם יתגוררו יחד עם כלבתה ובתה של שירה. המחיר הממוצע לדירה בבניין: 8 מיליון שקל. סתם שתדעו.
 
> גבירותי ורבותי, מהפך. אורלי ויינרמן, שנטשה את המדינה ואיש לא יודע מה מקום הימצאה (אם כי חברים מספרים לליאורה שהיא שוהה איפשהו ברוסיה), הודיעה השבוע בפעם הראשונה שיש סיכוי שהיא תחזור לאהוב אותנו, אבל רק אם דנה אינטרנשיונל תרוץ לראשות הממשלה.

פרט המידע החיוני הזה הגיע לליאורה אחרי שמוטי רייף פרסם באינסטגרם תמונה של אינטרנשיונל, תחת הכותרת “המועמדת הכי ראויה לראשות הממשלה". ויינרמן מיהרה להגיב ולהביע את תמיכתה.