כתב אישום פלילי הוגש בסוף השבוע האחרון לבית המשפט השלום בתל אביב כנגד הזמר, אבי ביטר. כתב האישום הוגש בדרך של קובלנה פרטית לאור העובדה כי ביטר, הינו פושט רגל. 



איש העסקים, אבי צביר, פתח מסעדה בשם "קבביטר" – הקבב של ביטר ברחוב החשמונאים בתל אביב. המסעדה, הייתה רשומה על שמו של צביר, זאת מאחר וביטר הינו פושט רגל, והוא לא יכול להיות בעלים של מסעדה או בית עסק כל שהוא. על כן, הוצע לו כי צביר יפתח מסעדה על שמו, ימכור בה את המנות וכל תפקידו של ביטר יהיה לבוא לשם לכמה שעות כל יום ולארח אנשים.  לאחר מספר חודשים, היחסים בין השניים עלו על שרטון ולטענת צביר ביטר החל "לזייף", ולפעמים לא בא, לפעמים הלך מוקדם, לפעמים לקח מהבר שתייה הביתה בלי אישור עד שהחליט לסיים את העסקתו של הזמר.  
בתגובה לכך, ביטר פירסם בפייסבוק את הדברים הבאים:""בוקר טוב לכל אוהבי ומעריציי, נא לא להתקרב לקבביטר, אני לא שם בגלל אנשים פושעים שלקחו לי את המקום ומשתמשים בשמי, וגזלו ממני המון כסף, העניין בטיפול בית המשפט. יום טוב לכולם". בראיונות שהעניק הוסיף כי בעלי הקבביטר הם "פושעים", "עבריינים" שלקחו לו את העסק ולא שילמו לו שכר.  

עו"ד רון לוינטל, המתמחה בלשון הרע ומייצג את התובע: "מרשי אינו עבריין ואינו פושע, ויש לו את כל האסמכתאות לפיהן שילם את כל המשכורות. הוא ודאי לא "לקח" לביטר את המסעדה, שמעולם לא הייתה בבעלותו והדבר מעוגן בהסכם בכתב". את תגובתו של ביטר לא ניתן היה להשיג בעת פרסום הידיעה.