"הכוכב הבא" התחיל חזק

העונה השנייה של "הכוכב הבא", שעלתה השבוע לאוויר, הצליחה לשבור את נתוני הרייטינג של העונה הראשונה עם 873 אלף צופים – 11% יותר מההשקה הקודמת. סך הכול הגיע הרייטינג ל-30.5% עם נתח של 42% וחשיפה ל-1.3 מיליון צופים.

 
העונה החדשה נפתחה בסימן שינוי בפאנל השופטים. הזמר מוקי, שסיים את העונה הקודמת, נשאר בפאנל, ואליו הצטרפו הראל סקעת, קרן פלס ואסף אטדגי. 



 
משחקי הכס של פייסבוק
"משחקי הכס" היא לא רק הסדרה הכי מצליחה בתולדות HBO, היא גם הסדרה הכי מדוברת בפייסבוק בארצות הברית לשנת 2014. "כתום זה השחור החדש", שעונה שנייה שלה שוחררה בנטפליקס ביוני השנה, קטפה את המקום השני. התוצאות הן חלק מסיכום השנה של פייסבוק, שבדק מי הם האנשים, האירועים והתופעות התרבותיות שקיבלו את הכיסוי הנרחב ביותר ברשת החברתית במהלך השנה החולפת. את המקום השלישי, הרביעי והחמישי, תפסו "המתים המהלכים", "המפץ הגדול" ו"דאונטון אבי" בהתאמה.


 
היורשת של לורנס
שיילין וודלי, כוכבת "מפוצלים" ו"אשמת הכוכבים", שזכתה לתואר "היורשת של ג'ניפר לורנס", הצליחה לעקוף את לורנס במפתיע, ולהתברג במקום הראשון ברשימת עשרת הכוכבים של 2014, לפי האתר IMDB.

 
וודלי, שדורגה בשנה שעברה במקום ה-64, פרצה לתודעה בתפקיד בלתי נשכח לצד ג'ורג' קלוני ב"היורשים" (2011), וצפויה לככב גם בעונת הפרסים הנוכחית עם "אשמת הכוכבים". "זו הייתה שנת הפריצה של שיילין וודלי"האתר קית' סימנטון "יש לה כמויות בלתי נדלות של כריזמה, והעולם פשוט הבין מי היא", ציין קית' סימנטון, עורך האתר. 
אניסטון מתקרבת לאוסקר
גילדת השחקנים האמריקאית הכריזה על המועמדים לפרס שלה, שיחולק ב-25 לינואר הקרוב. הסרט המוביל במספר המועמדויות הוא "בירדמן" - 4 מועמדויות. ל"התבגרות" יש 3 וכך גם ל"משחק החיקוי" ול"התיאוריה של הכל" הבריטיים. מבין המועמדים, צצו כמה שמות מפתיעים שהחזאים לא נתנו להם בתחילה סיכויים רבים, בהם ג'ייק ג'ילנהול על "חיית הלילה", נעמי ווטס על "וינסנט הקדוש" וג'ניפר אניסטון על "Cake". את האכזבה הגדולה ביותר נחלה "סלמה", דרמה היסטורית על המאבק למען זכויות האפרו-אמריקאים, שנחשבה עד כה לאחת השמות החזקים בעונת הפרסים, אך לא קיבלה אף מועמדות.
ראוי לציין כי הזכייה בפרס הגילדה מהווה בדרך כלל אינדקטור מדויק לקראת הצפוי בטקס פרסי אוסקר.