סיפרנו לא פעם שנטפליקס, ענקית האינטרנט שהפכה ליצרנית סדרות טלוויזיה מובילה ואחראית, בין היתר ללהיטים כמו ”בית הקלפים“ ו“כתום זה השחור החדש“, נמצאת במסלול הבטוח והמהיר לכיבוש תעשיית הטלוויזיה האמריקאית. עכשיו מסתבר שלנטפליקס יש לא פחות מתשע (!) סדרות חדשות בשרוול, כולן צפויות לעלות לאתר במהלך השנה החדשה וכמיטב המסורת, כל הפרקים יעלו במלואם ובבת אחת. הסדרות לא רק נעשו בהשקעה של מיליוני דולרים, אלא גם כוללות לא מעט שמות ופרצופים מוכרים, עם עלילות שנשמעות מבטיחות במיוחד. 

בין הסדרות האלה אפשר למצוא את "Kimmy Unbreakable Schmidt", שעליה נכתב כאן בעבר. הסדרה מגוללת את עלילותיה של קימי (אלי קמפר, "המשרד") בחייה החדשים בניו יורק. בין יוצרי הסדרה נמצאים רוברט קרלוק, שהפיק פרקים ב"חברים" וב"30 רוק", וטינה פיי, אהובת המדור. הסדרה תעלה במרץ 2015. עוד סדרה מעניינת שצפויה לעלות שם היא "Bloodline" בכיכובו של קייל צ'נדלר ("אורות ליל שישי"). היא מוגדרת כ"גרסה האפלה והקודרת של 'משפחה בהפרעה'" ועוסקת בשלושה אחים שנאלצים להתמודד עם שובו של האח הרביעי והמשובש של המשפחה. גם סדרה זו תעלה במרץ 2015. 
 
"Frankie and Grace" היא סדרה בכיכובן של שתי שחקניות אגדיות, ג‘יין פונדה ולילי טומלין. הן מגלמות שתי נשים שהבעלים שלהן עוזבים אותן, זה עבור זה, ועכשיו הן צריכות להתמודד עם החיים מההתחלה. מאחורי הסדרה הזאת עומדת עוד אישה מרכזית בתעשיית הטלוויזיה האמריקאית – מרתה קאופמן, האמא הרוחנית של ”חברים“ וגם האוורד מוריס, מיוצרי ”שפץ ביתך“. 

השנה נראה גם לא מעט סדרות חדשות שיניב שיתוף הפעולה בין נטפליקס למארוול, ענקית הקומיקס, ואחת מהן היא ".A.K.A s‘ Marvel Jones Jessica" בכיכובה של קריסטין ריטר הכה מעולה (”שובר שורות“ ו“הביץ‘ מדירה 23“). ריטר מגלמת גיבורת על לשעבר, שבעקבות תאונה מצערת מאבדת את כוחותיה והופכת לבלשית במשטרת ניו יורק ומתמקדת במתן עזרה לגיבורי על שעדיין לא יודעים איך לנהל את הכוחות שלהם. 
 

קרוב לוודאי שחלק מהסדרות יירכשו על ידי חברות הכבלים והלוויין הישראליות, אבל לא מוכרחים לחכות להן. אם אתם עדיין לא יודעים איך לצפות בנטפליקס מישראל, זה לגמרי הזמן ללמוד. 
משחקי הפיראטים

הורדות בלתי חוקיות של סדרות טלוויזיה, סרטים ומוזיקה הן כבר חלק אינטגרלי מהחיים שלנו כצרכני תוכן. זה אולי לא מוסרי במיוחד, אבל מסתבר שבאמת כולם עושים את זה. כמדי שנה, אתר TorrentFreak פרסם את דירוג הסדרות שהורדו הכי הרבה פעמים באופן לא חוקי במהלך 2014 וגם הפעם, ”משחקי הכס“ נמצאת במקום הראשון עם לא פחות מ-8.1 מיליון הורדות ופער משמעותי מול הסדרות האחרות (ואפילו שברה שיא חדש, כשיותר מי250 אלף איש שיתפו את הפרקים).

אחריה ברשימה נמצאת ”המתים המהלכים“ עם 4.8 מיליון הורדות, ”המפץ הגדול“ עם 3.9 מיליון ו“איך פגשתי את אמא“ עם 3.5 מיליון.

פול האוס
חובבי ”מחלקת גנים ונוף“, הסדרה הקומית המבריקה של איימי פולר, הצטערו לשמוע לפני כמה חודשים שהעונה החדשה של הסדרה, שתעלה ב-13 בינואר ברשת NBC, תהיה גם האחרונה שלה. אבל לפחות אפשר להתנחם בכך שכמו כל עונת סיום, גם העונה הזאת תהיה מלאה בכוכבים, חלק מהם כוכבי עבר שחוזרים לחלוק לה כבוד אחרון. אז חוץ מראשידה ג‘ונס, ג‘ון האם ורוב לאו שכבר הכריזו שיקפצו לביקור, גם פול ראד ישוב לגלם את התפקיד המיתולוגי שלו בסדרה - בובי ניופורט, שהתמודד מול לזלי (איימי פולר) על ראשות מועצת העיר. ראד הצטלם לשני פרקים בעונה.