התאומות נוי והדר (קרקו), גיבורות הילדים החדשות, שזכו לפני שבוע בתואר "פריצת השנה" בטקס נבחרי השנה של ערוץ הילדים, עונות ביחד, מדברות ביחד, מצחקקות ביחד, וה"הייייי" שלהן מקפיץ סרעפת, וגורם לי להאמין שיש, כנראה ביקום מקביל, עולם ורוד מעבר לקשת בענן. אחרי שרשמו שני מיליון צפיות ביוטיוב לקליפים שלהן ו־ 100 אלף עוקבים בפייסבוק ובאינסטגרם, קיבלו התאומות הזהות תוכנית טלוויזיה ב־ yes , הפותחת צוהר לעולמן המצועצע, שכולו צבעים עזים, רהיטים, בגדים, ואקססוריז חלומיים. "אנחנו עושות מה שאנחנו אוהבות מול המצלמה, ואנשים אוהבים את זה, כי אלה הם החיים", הן אומרות.



אלה החיים של דור הסלפי, מחוברים וכיוצא בזה. זה לא יותר מדי חשיפה?



"יש כבר הרבה תוכניות למבוגרים. אנחנו בראש של ילדים יותר  צעירים לא מתנשאות, אנחנו מביאות לילדים הרבה רגשות של שמחה, וזה מה שעושה טוב. אנחנו לא מנסות לפצח שום דבר".



במקביל, לומדות התאומות קרקו במגמה ביולוגית ומתנדבות במד"א. וכשהן נשאלות אם בגיל 16 וחצי כבר יש להן תוכנית טלוויזיה, מה הן יעשו בגיל 30 , הן עונות ביחד: "אם לא ילך עד אז, נשקול לימודי רפואה בברלין או באיטליה".



קיבלתן תוכנית בטלוויזיה, חלומם של הרבה בני נוער ומבוגרים. האם כיוונתן לזה? מרגישות מוכנות?



הדר: "אין ספק שבשביל להגיע למעמד הזה, צריכים לעבוד קשה. זה חלום שמתגשם, והסיפוק העצמי בל יתואר".



נוי: "אני חושבת שזהו תהליך. זה לא מגיע ברגע. אנחנו עובדות על זה כמה שאפשר, ומקוות שבני נוער יאהבו את מה שאנחנו מציעות. הכיוון שלנו הוא הכי גבוה".



הדר: "ברור שלא היינו מוכנות. זאת הפעם הראשונה שלנו. אף פעם לא היינו במעמד הזה ובחלום הזה. אפשר להגיד שאחרי תקופה לא קצרה של עשייה והגשמה עצמית, אנחנו מוכנות. אפילו יותר מזה".



הפכתן מערכת רגשות טעונה בין תאומות - לדבש. מה עם העוקץ?



נוי: "נולדנו לתוך המציאות הזאת. אין בינינו רגשות שליליים. הדר היא שותפה שלי. אפשר להגיד שאנחנו אחת המחולקת לשני גופים. זה כל כך משעשע וכיף, אבל לפעמים קצת מעצבן. יש כל כך הרבה יתרונות בלהיות תאומות, שקשה לראות את החסרונות".



כמה זמן אתן מבלות ברשת?

הדר: "רוב זמ ננו מוקדש לרשת. אנחנו מתלבטות איזה פוסט להעלות, מה לכתוב, איך לכתוב בצורה הכי טובה, כדי שאנשים יאהבו את זה. אנחנו מבלות המון ברשת, נשקול קצת למתן את הכמות".



חוץ מפאן, אתן רוצות להעביר גם מסר בתוכנית שלכן?



הדר: "לא. אנחנו לא עושות מהפכות. ממש לא".



קוראות עיתונים, רואות חדשות?

נוי: "קוראות עיתונים ורואות חדשות. זה חשוב לדעת, להחכים ולהכיר מה קורה בארץ ובעולם".



מה אתן רוצות להיות כשתהיו גדולות?



הדר: "רוצות להמשיך, כמובן, בתחום. להגיע הכי גבוה שאפשר. להגשים את כל החלומות, השאיפות ואת עצמנו. אם לא נמשיך בכיוון הזה, בעולם הבידור, נרצה לעסוק ברפואה. אין ספק שההתנדבות במד"א מוסיפה לכך".



נוי: "יש הרבה מקרים שאנחנו מטפלות במעריצים שלנו. זה מדהים לראות את החיוך שלהם, ברגע שהם קולטים שאנחנו מטפלות בהם. זה נותן את הסיפוק האמיתי, ומשלב בין שני העולמות. בין שני החלומות".



אומרים שהדור שלכן ריקני ורק הרשת מעניינת אותו. זה נכון?



הדר: "אני חושבת שהדור שלנו חכם יותר, והוא לא ריקני. להפך. הוא יותר טכנולוגי, למרות שלפי דעתי, זה דבר שכל הזמן משתנה. זה דינמי, תלוי לפי הדור, התקופה והזמן".



 "נוי והדר" – סדרה חדשה לבני הנוער. 10 פרקים. יס