מגיאור (22) זמרת-יוצרת פופ צעירה, הפציעה לראשונה לתודעה כשהשתחררה מלהקת חייל הים ונחתה בעונה הראשונה של "אייל גולן קורא לך". אלא שאז הבינה שהכיוון שלה לא מזרחי, אלא פופ. היא פרצה עם סינגל ביכורים, "סיבוב ראשון", המלווה בקליפ צבעוני, רענן, קצבי, מושקע, המכוון לילדים, נוער וצעירים ברוחם.

 עכשיו, כשהיא מככבת לצד אמה בסדרת הדוקו-ראליטי "פושרז",  המתעדת הורים אובר אמביציוזיים, הדוחפים את ילדיהם למלתעות הזוהר והפרסום, במטרה להיות הכוכבים של ישראל ובכל מחיר.

 מגיאור, אחת עם שתי רגליים על הקרקע, לא מסתנוורת מכל ההו הא. את אור הזרקורים והניהול היא משאירה לאמה, מרינט, דוגמנית בעברה. מגיאור מחושבת, מאמינה שההצלחה טמונה בסימון מטרות, כשאת התוצאות משיגים בעבודה קשה, התמדה וכוח הדמיון.

 "תשקיע בזה, תרצה את זה, ותדמיין את עצמך עומד על הבמה, אז זה נהייה ממשי", היא מתמצתת את האני מאמין שלה ומוסיפה: "יש משהו שאני רוצה לשדר כאמן. דבר ראשון ללכת אחרי האמת שלי. זה דבר חשוב מאוד, כי אני חייבת להיות אותנטית ואמיתית". 

 מגיאור שומרת על פאסון של עסקים כרגיל, וממשיכה במרץ לתחזק שתי משרות: מוכרת בחנות בוטיק ברמת השרון, שם היא מתגוררת עם אמה, ומלצרית מזמרת בתל אביב. 3 פעמים בשבוע היא רצה לאולפן הקלטות, ומגשימה בהדרגה את חלום הקריירה המוזיקאלית שלה - בדרך לאלבום הבכורה.

 בין לבין, היא משקיעה בלימודי משחק, ולא מדלגת על אף שיעור פיתוח קול. היא התארחה בתוכנית "יצירה מקומית", והופיעה בתצוגת אופנה במייבלין בנו יורק, שתועד ב"פושרז", כשאמה משחזרת את ימי תהילתה, וצועדת על המסלול. בימים אלו היא משחררת את הסינגל השני שלה, "פאזל". 

למה הלכת ל"פושרז"? 
"כי אני רוצה שיכירו אותי, את האישיות שלי, וידעו מי זאת מגיאור. יש בי הרבה צבעים. אני גם זמרת, גם שחקנית, ואוהבת כל מה שקשור לבמה. חשיפה הוא אחלה של דבר. עצם העובדה שאני עולה על במה, אני כבר בחשיפה. עצם העובדה שאני שרה את השירים שלי. שאני בכלל מוכנה לחלוק את זה עם עוד אדם בחדר, זאת חשיפה בפני עצמה. עצם העובדה שהתחלתי לשיר, זאת כבר חשיפה". 


איך התחושה להיות חשופה כל כך?
"אני חשופה להרבה ביקורת. גם טובה וגם רעה. צריך לקחת בפרופורציות ולהמשיך הלאה. אני מרגישה חיה על הבמה. זה כמו שני פרוז'קטורים שנדלקים לי בעיניים, ואני שם במלוא מובן המילה, נותנת את כל כולי". 

אמך די דומיננטית בחייך.
"אימא שלי מנהלת אותי ומלווה אותי. אימא מאוד דומיננטית בחיים שלי. היא קודם כל החברה הכי טובה שלי. יש לנו מערכת יחסים מאוד קרובה. בתור מנהלת שלי, היא מנהלת את הקריירה שלי. היא שם בשבילי מגיל מאוד צעיר. בואי נגיד, שתמיד ידעתי שמוזיקה זה מה שאני רוצה לעשות. אבל לא תמיד. עצם העובדה שיש לי בית שתומך בי, מאוד מקל עלי. זה לא עולם קל וזוהר. אימא שלי מאוד טרחה והייתה שם בשבילי גם ברגעים הפחות טובים ודחפה אותי. היא נותנת לי את תחושת ביטחון, שאין מישהו שיעשה בשביל הבן, או הבת שלו, יותר טוב מההורים". 

כיף שיש בת מפרגנת שיודעת להעריך.
"זה הדדי. מערכת היחסים בינינו מאוד מיוחדת. זה קודם כל הפרגון באופן כללי. אני חושבת שאם אתה מפרגן, הכל בא לך בטוב, וזה לא קשור לאימא שלי. בכללי, אני אדם מפרגן, כי אני יודעת מי אני ומה אני. אני לא צריכה לחשוש מפרגון". 

"פושרז". ב'-ד', 22:15, הוט בידור ישראלי, ובחינם בהוט VOD