ג'ו קוקר הלך לעולמו (שני) לאחר שחלה במחלת הסרטן. הזמר, שנולד בעיר שפילד שבאנגליה, תיחזק קריירה מוסיקלית של יותר מ-40 שנה. כפי שפורסם בBBC NEWS, הוא הלך לעולמו לאחר שחלה בסרטן הריאות. הסוכן של הזמר, בארי מארשל, אמר כי קוקר "היה מיוחד במינו".
להיטו הראשון שזכה להצלחה מסחרית היה גרסת הכיסוי לשירם המפורסם של הביטלס "With A Little Help From My Friends"  הגרסה ראתה אור באלבום הבכורה של קוקר שנשא את שם הלהיט, שיצא לחנויות בשנת 1969. באותה שנה השתתף קוקר בפסטיבל וודסטוק המפורסם. קוקר המשיך במסורת גרסאות הכיסוי לשירי הביטלס כשלהיטו הבא היה גרסת כיסוי לשירם "היא באה דרך חלון האמבטיה" (She Came In Through The Bathroom Window). סר פול מקרטני, חבר הלהקה המיתולוגית "הביטלס", הספיד את קוקר ואמר כי הוא "תרם כל-כך הרבה לעולם". 

גו' קוקר
ג'ו קוקר בהופעתו בישראל. צילום: Ester Inbar 


קוקר, שידוע בקולו הייחודי, התחיל את הקריירה שלו כשהוא שר בפאבים ובמועדונים לא ידועים. לאחר הצלחתו עם האלבום הראשון, האלבומים הבאים המשיכו לזכות להצלחה מסחרית והפיקו עוד כמה להיטים. בשנת 1970, זכתה גרסת הכיסוי המוצלחת שלו ללהיטם של ה"בוקס טופס" "המכתב" (The Letter) להיכנס לעשרת הגדולים במצעד המכירות האמריקאי. הופעתו המפורסמת של קוקר שכללה הנפת זרועותיו באוויר, היו לסימן ההיכר שלו.
אך למרבה הצער, התמכרותו לסמים ואלכוהול בתחילת שנות ה-70 השפיעה לרעה על הקריירה המוזיקלית של הזמר, וגרמה לו לא פעם לבטל הופעות מתוכננות. 
ג'ו קוקר הופיע מספר פעמים בישראל, האחרונה שבהן בפסטיבל הגלבוע באוגוסט 2008.