לילדות של היום, הזקוקות למושאי פנטזיה יפי בלורית וצחורי חיוך, יש את וואן דיירקשן. לאמהות שלהן יש, עדיין, את טייק דאת – להקתהבנים הבריטית הגדולה של הניינטיז, שהיום היא להקת גברים בני 40 פלוס.

בי 90 ’ ל 96 ’ הוציאו טייק דאת שלושה אלבומי אולפן ואוסף, מכרו 15 מיליון תקליטים והנפיקו שורה ארוכה של להיטים, בהם "Changes", "Back for Good" והדואט עם כוכבת הסיקסטיז לולו, "Relight My Fire". בראש הלהקה עמדו גארי בארלו החנון חסר הכריזמה שהיה אחראי על כתיבת השירים, ולכן קוטלג בתור המוכשר, ורובי וויליאמס, שמותג בתור הילד הרע כי הוא חמצן את השיער, השתכר, עשה סמים, התפשט בפומבי, ירד בקביעות על חברי להקתו בתקשורת והחל להסתובב עם חברי אואזיס, שבתור להקת רוק סימלו את האנטיתזה המוחלטת לתדמית הבוי בנד הבזויה של טייק דאת. 
באיזשהו שלב התחיל רובי להתפרע יותר מדי וב 95’ הוא עזב את הלהקה (או הועזב ממנה), כשתביעה

גדולה אפפה את הפרשה. בית המשפט קבע כי וויליאמס הפר חוזה ואילץ אותו לשלם פיצויים לא מבוטלים למנהלי הלהקה. ארבעת החברים האחרים המשיכו בלעדיו, אם כי לא לאורך זמן. בתוך פחות משנה הלהקה התפרקה, ומי מבין חבריה שיכול היה לקמבן לעצמו קריירת סולו עשה זאת. אין צורך לפרט, אתם יודעים במי מדובר. ואז, כעבור עשור, טייק דאת חזרו עם אוסף להיטים בשם "Never Forget – The Ultimate Collection", שיצא בשל מחויבות חוזית ולווה בסרט תיעודי ששודר בטלוויזיה הבריטית, ובמסגרתו התראיינו כל חמשת חברי הלהקה – ארבעה ביחד ורובי לחוד. אחר כך הגיע סיבוב הקאמבק, "The Ultimate Tour 2006". טייק דאת פוצצו אצטדיונים ברחבי אנגליה ואירלנד, אבל זה לא נגמר בזה.
ב 2006 הם הוציאו אלבום קאמבק בשם "Beautiful World". בשלב הזה וויליאמס עדיין שמר על כבודו העצמי וסירב לחזור ללהקה (כנ”ל באלבום הבא, "Circus", שיצא כעבור שנתיים), אבל גם זה לא נמשך הרבה זמן. טייק דאת כבר הוכיחו שהם לא זקוקים לוויליאמס כדי להתקמבק – שני האלבומים שהוציאו בלעדיו היו הצלחה מסחרית אדירה – ואם יש משהו שוויליאמס לעולם לא מתווכח איתו, זה הצלחה.

זעזוע ושמחה
הידיעה כי רובי וויליאמס חוזר לחיק להקת הבנים שהוא עזב בזלזול שנים קודם לכן זעזעה רבים, ושימחה רבים עוד יותר. האלבום האחרון של טייק דאת, "Progress", שיצא לפני ארבע שנים, הוקלט בהרכב המקורי, ורובי וויליאמס הביא איתו מפיק חם ואופנתי (סטיוארט פרייס שעבד עם מדונה, פט שופ בויז והקילרז) כדי לנער קצת את הלהקה ולהעניק לה טאץ’ של אלקטרו ורטרו אייטיז. באלבום הזה טייק דאת כבר לא הסתפקו ברטרו לעצמם, אלא ניסו לייצר להיטי דאנס ולהתאים את עצמם למפת הפופ העכשווית.
את הכיוון המוזיקלי הזה ממשיך גם האלבום החדש שלהם, "III" (הליקון), שיצא לאחרונה ונפתח בסינגל הדיסקו פופ הקופצני "These Days". האלבום קיבל את שמו מהעובדה שפתאום טייק דאת הפכו לשלישייה, אחרי שגם וויליאמס וגם ג’ייסון אורנג’ (מי?) החליטו לנטוש את הספינה. על הנייר לפחות נפרדו וויליאמס ובארלו הפעם כידידים, אבל זה לא מנע מוויליאמס להטיל על חבריו פצצה ולהודיע, חמש דקות לפני שזה קרה, שהוא מתכוון לשחרר אוסף דמואים והקלטות גנוזות בשם "Under the Radar Volume 1". ב-1 בדצמבר– באותו מועד שבו יצא האלבום החדש של טייק דאת. על העטיפה מתנוסס ישבנו העירום, שמעביר מסר ברור. בארלו היה קצת בשוק ומיהר להשוות את הסיטואציה לקרב הגדול בין בלר לאואזיס בניינטיז. חבוב, בוא לא נגזים.