לוויה בצהריים




פואטי. הגר, אישה הנחשבת עוף מוזר במושב שבו היא גרה, לא מצליחה להתמסר לבעלה, המנסה להקים איתה משפחה ולשלב אותה בחיי הקהילה. יום אחד היא נאלצת לשמור על בנה של השכנה שנוגע ללבה. היא מחליטה לקחת אותו למקום המסתור המסוכן שלה - חורבה המשמשת לאימוני צבא. בהדרגה מתקרבת הגר לתשוקותיה האסורות המובילות לטרגדיה. 




במאי: אדם סנדרסון. על פי ספרו של ישעיהו קורן. שחקנים: הילה וידור, יובל ינאי, מתן אברבך, מירב גרובר, אדריאנו חאובל, רוברטו פולק. ישראל 2013. 82 דקות. 




איך להיפטר מהבוס 2 




קומדיה. בסרט ההמשך ממשיכים שלושת העובדים הממורמרים לנקום במעסיקיהם כדי להתקדם בקריירה. הם מחליטים להיות הבוסים של עצמם ולהקים עסק משלהם, אבל משקיע נכלולי מרושש אותם. מיואשים וללא סיוע משפטי, מחליטים השלושה לחטוף את בנו הבוגר של המשקיע ולבקש כופר תמורת שחרורו. 




במאי: שון אנדרס. שחקנים: ג'ייסון בייטמן, צ'רלי דיי, ג'ייסון סודייקיס, ג'ניפר אניסטון, כריס פיין, כריסטוף וולץ. ארה"ב 2014. 108 דקות. 




גאווה 




ביוגרפיה. הזמן: בריטניה שנות ה-80. מרגרט תאצ'ר בשלטון, והקפיטליזם דורס את ארגוני הכורים שפותחים בשביתה כללית. חבורת הומואים ולסביות מחליטה להצטרף למאבקם ולגייס עבורם כסף במסגרת אחוות האנדר דוגס. אלא שהכורים השמרניים מתקשים לקבל את תמיכתם. 




במאי: מת'יו וורקוס. שחקנים: אנדרו סקוט, אימלדה סטנטון, ביל נהיי. בריטניה 2014. 120 דקות. 




שבויה 


מותחן. ביום חורפי ומושלג, נהג טנדר שבתו מבקשת גלידה, עוצר במזנון לצד הדרך.  כשהוא חוזר, הוא מגלה שבתו נעלמה כאילו בלעה אותה האדמה. אחרי שמונה שנות חיפושים בלי קצה חוט, מגלים הורי הילדה סימני חיים, המכניסים אותם למרוץ נגד הזמן, בניסיון נואש לפתרון את התעלומה.


במאי: אטום אגויאן. שחקנים: ראיין ריינולדס, מיראל אנוס, סקוט ספידמן,  רוסריו דוסון, קווין דוראנד. דנמרק 2014. 112 דקות. 
 

היעלמותה של אלינור ריגבי 



רומנטיקה. אחרי שנים של חיי זוגיות מאושרים, מרגישים שני בני הזוג כזרים זה לזה. בניסיון לשקם את יחסיהם ולהחזיר את האהבה שאבדה, מקבל הצופה הצצה לסיפור משלוש זוויות שונות: הגבר, האישה והאמת החמקמקה, בטריק הנדוש של המסך המפוצל. 




במאי: נד בנסון. שחקנים: ג'סיקה צ'סטיין, ג'יימס מק'אבוי, איזבל הופר, וויליאם הארט. ארה"ב 2014. 123 דקות.