אחרי אין ספור דחיות, עיכובים, בלגנים, השלמות וכו', אפשר לפתוח יומנים ולסמן וי: הבכורה הבינלאומית של "50 גוונים של אפור" תיערך ב-11 בפברואר 2015 , במסגרת גאלה מיוחדת בפסטיבל ברלין ה-65.
הסרט, בכיכובם של ג'יימי דורנן בתפקיד כריסטיאן גריי, ודקוטה ג'ונסון בתפקיד אנסטסיה סטיל, הוא עיבוד לרב המכר הראשון בטרילוגיה של הסופרת  הבריטית א. ל. ג'יימס, המתארת את יחסיהם הארוטיים של בחורה נוירוטית וגבר מסתורי.
את הסרט ביים סם טיילור-ג'ונסון ("נער משום מקום"), שיכבד בנוכחותו את מעמד הבכורה בברלין, כמו גם דורנן, ג'ונסון וג'יימס. לשאר העולם יגיע הסרט המדובר כמה ימים אחרי, ב-14 בפברואר, ולנטיינ'ס דיי, הלא הוא חג האהבה הנוצרי.

"שכחו אותי בבית": סרט אימים
"שכחו אותי בבית" (1990), אחת מקומדיות הילדים הפופולריות ביותר בכל הזמנים, הופכת לסרט אימה בטריילר שבוחן מחדש את הסיפור התמים. הסרט המקורי של כריס קולמבוס התאפיין ברגעי סלפסטיק מגניבים, שהופכים בטריילר החדש לסכנת נפשות, כולל שריפת כל נתכי החשמל, על רקע מוזיקה מאיימת.
סיפור חייו של מקולי קאלקין, כוכב הסרט, המבלה את השנים האחרונות ביציאה וכניסה למכוני גמילה, יכול אף הוא להיכנס לקטגוריה של קומדיית ילדים שהפכה לסיפור אימה. בעבר היה קאלקין נשוי שנתיים לרייצ'ל מינר, והיה במערכת יחסים ארוכה בין השני 2002 ל־ 2011 עם השחקנית מילה קוניס. מאז נדמה שחייו הפכו אלגוריה מושלמת למי שהיה פעם בפסגה, ומאז התגלגל כל הדרך לקנטים.