ארז הוא ילד בעל צרכים מיוחדים, שסובל מתסמונת נדירה של נקודות חן על פניו. אמנם מדובר במחזה נדיר, שגוררת לא פעם מבטים או תגובות, אך תגובה אחת של אם ובתה כלפיו, הוציאו משלוותה את אמו של ארז, רותי גאון. האם החליטה שלא להתפרץ באותו הרגע, אך שפכה את לבה לאחר מכן בפוסט מרגש בפייסבוק. התגובות לכך לא איחרו להגיע, ובעיקר גרמו לאלפי אנשים לחזק אותה, לשתף את המקרה, ולעורר את המודעות הן למחלה, והן כמראה לחברה שלנו. 



בריאיון לנסים משעל ודרור רפאל ב"רדיו ללא הפסקה" גוללה האם את סיפורה ודיברה על ההחלטה שלה לצבוע את פניו כמוהו, ולהעלות את התמונה אל הפייסבוק: "מעולם לא נתקלתי בכזאת תגובה. זה מאוד מפתיע. קיבלנו הרבה אהבה, הרבה תגובות. ביום יום אנחנו נתקלים במבטים ובתגובות, ופתאום לקבל את שטף האהבה הזה, זה לא נתפס.



"מדובר על תופעה נדירה עם הרבה מאוד נקודות חן, מפוצץ. זה מראה שונה, מראה אחר. אני יכולה לספר על תגובות שאני רואה, אני מניחה שהוא מקבל תגובות יותר חזקות ממני. אנשים רואים משהו אחר, מסתכלים. זה בסדר, אבל יש גבול שצריכים לשים. יש כאלה שמרשים לעצמם לשאול, יש כאלה שנגעלים בפניו, או צוחקים, או אומרים דברים פוגעים.



לאחר מכן סיפרה רותי גם על ארז עצמו: "הוא לומד בבית הספר איזי שפירא. יש לו גם עיכוב התפתחותי, הוא משולב בבית ספר רגיל פעם בשבוע, ושם מקבלים אותו בתהליך מעולה, הם למדו לקבל אותו. המערכת תומכת, וזה לא היה פשוט בהתחלה, אבל בסוף זה קרה. הסתובבתי עם התחושה הזאת כמה ימים, ודיברתי עם ארז על זה, ואז שמתי על זה נקודות והעליתי פוסט בפייסבוק.

"כל מה שרציתי זה שהאמא שצחקה, ושיתפה פעולה, תדע את זה. זה קורע את הנשמה, רציתי שהיא תראה את זה. הילדה צחקה, והאמא יחד איתה. אלה דברים קשים, אתם יכולים לדמיין. זה רק ייתן לאנשים רעיונות. הדחף הראשון הוא להתפרץ עליה, ופשוט "להרוג" אותה, אבל הסתכלתי על ארז, והתגובה שלו חיזקה אותי".