סיפור כואב לב התפרסם היום (רביעי) בארצות הברית, וגרם להד ציבורי נרחב. באת'ני תומפסון, רק בת 11  הצליחה לעשות את הדבר הכי קשה שיכול להיות לילד, לנצח את מחלת הסרטן. אך לבריונות היא כבר נכנעה. תומפסון, תלמידת כיתה ו' מאוהיו, לא יכלה לשאת עוד את ההשפלות שחוותה בבית הספר מצד הילדים האחרים, וב-19 באוקטובר השנה, היא חוות את הפגיעה המשמעותית ביותר, כאשר קבוצת בנים מבית ספרה לעגו ל"חיוכה העקום": "היא הייתה לוקחת ללב ונהיית מדוכאת. יש גבול לכמות שאפשר לספוג, והיא נגמרה." סיפרה אמה.



כאשר אבחנו שתומפסון חולת סרטן, היא הייתה בת 3 בלבד והצליחה לשרוד את הניתוח וטיפולי ההקרנות הרבים והקשים שנאלצה לעבור בעקבות מחלתה. "חיוכה העקום" נגרם עקב פגיעת עצבים שנגרמה לתומפסון במהלך ניתוח להסרת גידול סרטני במוחה. לאחר האירוע וההשפלה הקשה שחוותה ב-19 באוקטובר, סיפרה תומפסון לחברתה הטובה במהלך הנסיעה חזרה מבית הספר באוטובוס, כי היא לא מסוגלת לשאת עוד את המצב ושהיא מתכננת לשלוח יד בנפשה. מאוחר יותר באותו יום, כאשר הגיעה לביתה, מצאה אקדח שהוחבא בו והתאבדה בירייה.



התאבדותה הותירה את אמה המומה: "מה היא חשבה לעצמה? מה היה כל כך גרוע  שהיא לא חשבה שאפשר לתקן אותו, שהיא לא הייתה יכולה אפילו לספר לאף אחד שאהב אותה? זה עצוב ונורא שהיא הרגישה שאף אחד לא יוכל לעזור לה". בנוסף, סיפרה האם כי מקרי הבריונות כלפי בתה היו מוכרים ובית הספר הפריד בינה לבין אותם ילדים, אך לאחד מהם נותר שיעור משותף איתה: "מספיק שילד אחד יסתכל ויגיד משהו, והם אינם", אמרה האם האבלה בעצב, "המוות שלה הפסיק את הבריונות, זה מה שהיה נדרש כדי שהם יפתחו את העיניים."



האם מספרת כי בתה הייתה טובת לב, ילדה מצחיקה שאהבה גיבורי על וחיות. חלומה היה לגדול להיות וטרינרית:"עכשיו היא בגן עדן", הוסיפה האם, "היא שמחה והכל מושלם, כבר לא פוגעים בה. יום אחד אראה אותה שוב, מזה אני מצליחה לשאוב את הנחמה שלי".