הכל מתחיל בבוקר שלאחר שלב הצעת הנישואין. עוד מצויים בשלב ההתרגשות, החלומות על קיום האירוע הולכות ומתבשלות. הסטטיסטיקה מצביעה כי זוג שהתארס, יסגור את תאריך החתונה כשבועיים עד חודש ימים מיום הצעת הנישואין. בעלי אולמות וגני אירועים, מעוניינים לזכות בזוגות הטריים, ולהציע מכל טוב במטרה ללכוד אותם אצלם. התחרות הגבוהה מובילה לרוב לאיכות שירות טובה יותר, והתחרות היא על טיב המוצר ועלותו.

ארגון חתונה המתבצע על ידי מפיק או מפיקה מקצועיים, מארגן חתונות, עשוי לגרום לסדר בכל מה שמעוניינים לכלול מבחינת ספקים. עם זאת, לא כולם יהיו בנויים לכך ויעדיפו לבצע את משא החיפושים לבד. הפתרון הטוב אינו אחיד, וזוגות בוחרים במה שיהיה נכון להם ולזמנם.

שלב ההפקה, כל זוג בוחר איך מה היא תכלול

ההבדל בין מארגן חתונות למפיק חתונות

בשאלת ההבדלים אפשר לומר, כי רבים מהזוגות לא מודעים לכל האפשרויות המוצעות עבורם ומה הן כוללות. מפיק ידאג לכך שזוגות יצאו עם חבילה הכוללת אולם וספקים, בעיקר עם אלו עמם הוא נמצא בשיתוף פעולה. אצל מארגן חתונות המצב מעט שונה, והוא ידאג לקיים כל שאיפה ורצון הכי מטורף שיכול להיות לכם. עם זאת, כל מפיק ומארגן חתונות צריך להיות בקיא גם במקצוע השני, שכן החובה היא תמיד להפיק ולארגן.

תפקיד מארגן חתונה הוא ללוות את הזוג לאורך כל שלבי האירוע, ולכן הוא גובה כסף מראש מהלקוח. מפיק דואג שכל הפעילות תתבצע כמו שצריך, וכל מה שהוזמן יתרחש בפועל. מארגן חתונה ידאג לסדר את כל הפרטים הקטנים, וישמש כמלווה של הזוג החל משלב הרעיון ועד לשלב כיבוי האורות באולם. לפני הזמנת השירות חשוב להבין באופן מדויק מהם ההבדלים, וזאת בכדי להזמין אך ורק את השירות שנזדקק לו.

איך השירות יכול להועיל לזוגות?

ארגון חתונה הוא מורכב מאוד ולעיתים קרובות הופך למייגע עבור זוגות רבים. המלחמה של ספקים על כל לקוח מדמה פעילות בשדה קרב, ולכן יש צורך לקיים פעילות שתבטיח השגת מחיר אטרקטיבי במיוחד. השוואת מחירים, תוך ריצות מספק לספק הם לא מחזה נעים במיוחד, למרות ההרגשה החיובית שמעניקים לנו בפגישות.

שכירת שירותיו של מפיק מקצועי עשוי להקל עלינו ולא במעט את החיים, ולהציע מחירים אטרקטיביים עבור שירותים חיוניים. מפיק לא אחראי על הספקים עצמם ובמקרה של תקלה הוא יפנה אתכם אליהם, אבל ממילא זה מה שהיה מתרחש אילו הייתם מארגנים אותה לבד. יש לכם את כל האפשרויות לבחור בפתרון הטוב ביותר עבורכם, ולדאוג שהדברים יתרחשו בפועל. בעזרת מפיק או מארגן חתונות, כל אחד בתפקידו הוא, ניתן למצוא את כל הדרכים שיאפשרו לנו להיות בראש שקט בקשר לאירוע החשוב בחיים.

לסמוך על האדם הנכון

כשמפקידים את המושכות בידיים מקצועיות, שיהיו אחראיות לטפל בכל הקשור לארגון חתונה, מצפים לאחריות גבוהה במיוחד. אחרי הכל מדובר באירוע חשוב מאוד בחיינו, המתקיים פעם אחת בלבד. לבחירת האדם שיפיק או יארגן עבורכם את האירוע, יש השפעה על כל מהלך הערב, ולכן חשוב לתת אמון בזה שהרשים אתכם במיוחד.

"זה טבעי שחתונות יאורגנו על ידי ידיים חיצוניות, ולא בהכרח על ידי בני הזוג", טוענים נציגי כאן לזוגות המתמחה בארגון והפקת הצעות נישואין וחתונות, "במציאות של היום, זוגות מעוניינים לחסוך עלויות וזמן יקר שיופנה למטרות אחרות כמו עבודה ולימודים". המחשבה על העתיד, אם כן היא זו שמכריעה בסוגיה, ומאפשרת לנצל את משאב הזמן שהוא כה יקר.

האם לדעתכם מוסד הנישואין עובר שינוי?

"בשנים האחרות אנו עדים ליותר זוגות שעושים שימוש בשירותיו של מארגן חתונות, מפיק אירועים והמלצות לגבי נותני שירותים רלוונטיים". הסיבה לכך, לטענתם, נובע מהתחרותיות הרבה שגורמת לבלבול רב. "התחרות על ליבם של לקוחות מצריכה ביצוע של השוואת מחירים, שגוזלת  הרבה מאוד משאבים כמו זמן, שמוקצה לקביעת פגישות ונסיעות אליהם. מוסד הנישואין עצמו לא עבר שינוי משמעותי, מכיוון שעדיין אנו עדים לזוגות רבים הבאים בברית הנישואין כדת וכדין. האפשרות האזרחית אינה קיימת בישראל, ולכן הרבנות עדיין נחשבת למרכזית במיסוד הזוגיות. "

באירוע עצמו עדיין מבנה הכולל אולם וגן אירועים קיים, אליו מצטרפים מקומות נוספים כגון חיק הטבע, וילות, בתים ומקומות מפתיעים כמו לונה פארק. הסיבה היא לרוב לרצות לקיים אירוע שונה, שייזכר ככזה לאורך זמן רב. הרצון לקיים חגיגה גרנדיוזית פחת והפשטות הקלאסית תופסת פיקוד. "היום כולם רוצם לצאת עם כמה שקלים מהאירוע, והמונח כניסה לחובות לא בא בחשבון", מסבירים לנו. "בעבר הלו כל כך רחוק הורים היו לוקחים הלוואות בשביל לסדר להם אירוע מהסרטים, אז היום זה לא קורה ומעדיפים לחסוך הוצאות ככל שניתן".

מציעים לכם שירותים משלימים

חברת כאן לזוגות ייחודית במינה, ומאפשרת לכם לקבל את כל מה שאתם זקוקים לו באירוע. הרצון לדאוג לכם החל משלב הצעת הנישואין ועד לירח דבש, הוא זה שמסייע רבות בקבלת ההחלטות הנכונה. השירות המוצע מאפשר ארגון חתונה עם ספקים מובילים, מבלי לשלם דמי תיווך. ההמלצה על נותן שירות כזה או אחר פשוט לא תהיה קיימת במקרה זה, ועל הלקוח להחליט בעצמו בהתאם למה שהוא מחפש.

בעלי אולמות וגני אירועים מספקים עבור זוגות חבילות מוכנות, ולכן במקרה של מחיר אחיד אטרקטיבי קל מאוד ללכוד אותם. עבודה של מפיק ומארגן חתונות מאפשר להוביל את התחום בכל דבר, ולהעניק לכל דורש את הזכות ליהנות משקט נפשי לרבות מניעת תקלות ביום המאושר.

קיר אוסקר - הלהיט החדש בחתונות

איך מגיעים לבעלי המקצוע?

בעלי מקצוע רבים פזורים בשוק, אך לא תמיד ניתן להבין במבט ראשון מי מהם טוב לנו או לא. המלצות חברים יוכלו סייע במקרה זה, ולכן המחשבה הראשונה תהיה לפנות לאלו שכבר היו שם. עם זאת, הרצון לבנות אירוע שיוגדר "שלכם", עומד תמיד בראש סדר העדיפויות, ולכן רצוי להבין כיצד מצליחים להגיע אל אותם ספקים רלוונטיים. שיחה עם נציג מקצועי, שילמד אודות העדפות, שאיפות, אזור ותקציב, תקל את הליך הבחירה ותאפשר ביצוע מושלם.

בעידן של היום באמצעי המדיה המגוונים ניתן למצוא כמעט כל דבר, ולאפשר לכל אחד לצפות בתיק עבודות, חומרים מצולמים וקטעי סאונד. לא מן הנמנע שיצירת אירוע מסוג חתונה אפשרית במספר שיחות טלפון, בה ניתן לקבל מידע בשילוב חומרים המצויים ברשת. הפגישות עדיין מתקיימות ולא מעט, אך גירוי ראשוני שיחסוך זמן רב בהחלט ניתן למצוא.

הפקה שתחסוך לכם כסף

זוגות הבוחרים לבוא בברית הנישואין, יעשו זאת בעודם צעירים המצויים בתהליכי לימודים, עבודה קבועה או זמנית, ובלי יותר מדי משאבים. חסכון מבחינה כספית של כל פרט באירוע, יהיה צעד מכריע עבור העתיד. על מנת לנסות ולהרוויח סכום כלשהו מהאירוע שלכם, צריך לדעת היכן מצליחים לחסוך, מבלי לפגוע בחוויה. מפיק אירועים בהחלט יוכל לקיים זאת עבורכם, ולכן מומלץ לקחת בחשבון את האפשרות הזו.

אולם אירועים, האפשרות המועדפת על זוגות

בחירה באיש מקצוע אינה כובלת בשום צורה שהיא, ומאפשרת לפני הכל את הפתרון שיוביל להוזלה משמעותית של כל שירות. בחירה באולם אירועים לא יגיע אליכם בכפיה, ולרוב תוכלו לבקש לסגור במקום המועדף עליכם. הרעיון הוא לרכז את התכנון אצל אדם אחד, שידאג לעשות את המשא ומתן עבורכם ולספק מחיר מיוחד שלא ניתן להגיע אליו באופן פרטי. לאחר שלב הצעת נישואין עוברים לשלב ארגן חתונה, והסטטיסטיקה מתארת מצב, בו טווח סגירת התאריך עומד על כשבועיים ימים.

מתחילים בחגיגה

השאיפה של כולם היא לסגור את קצוות האירוע כמה שיותר מהר. הרצון להוציא לפועל הפקה יפה ומרשימה, יהיה במרכז, ולכן חשוב לא להתפשר על עלויות. כמובן שלא שוכחים שהאירוע נערך פעם אחת בחיים, ושאת הנעשה אין להשיב. מארגן חתונות יועיל עבורכם לחסכון בזמן, וילווה החל משלב הרעיון ועד לסיום הערב החשוב. ההחלטה איזה שירות לשכור נמצאת בידיים שלכם, בהתאם לצרכים ספציפיים.

מאולם אירועים ועד סידור הושבה

אז אחרי שסקרנו את ההבדלים בין מפיק למארגן חתונות, הגיע הזמן לסקור את השירותים שמלווים כל ארגון חתונה. נתחיל כמובן באולמות וגני אירועים המהווים את הלוקיישן עליו מתבסס כל ההליך. לאחר מכן ניגשים לבחור בסדר אקראי את חברת הקייטרינג או תפריט מובנה במקום בו נסגור, צלם, מאפרת, שמלה, חליפת חתן, להקה או די ג'יי, אטרקציות הכוללות: עשן כבד, זיקוקים, בלונים מתפוצצים, מגנטים, קיר אוסקר ועוד הפתעות שילהיבו את המוזמנים, רכב חתונה ולבסוף בר אלכוהול ואת מי שידאג לסידורי הושבה.

עשן כבד. אחת מהאטרקציות הוותיקות באירוע.

בנוסף לכל האמור, ועל מנת להצביע על חדשנות, ניתן להוסיף שירות חדש והוא תשלום על מתנות באשראי. מכיוון שרוב הזוגות הם צעירים יחסית המתחילים את דרכם, וכך גם רוב קהל המוזמנים, נוצרה אפשרות חלוקת מתנות באשראי. שירות זה אינו נפוץ, אך הוא מציג אפשרות לחלק לתשלומים את הסכום, ולדאוג שיהיה נוח יותר לעמוד בו.

בכדי להכיר את אנשי המקצוע האיכותיים ביותר, ואלו שיישארו נאמנים לדרישות שלכם, מומלץ לבחור בחברה בה אתם בוטחים. הפקה של הצעת נישואין על ידי חברה מקצועית, תבטיח שידוך לטווח הארוך והפקה של אירוע נוסף בסגה הזוגית. שירות טוב קשה מאוד לקנות בכסף, ורק מי שיודע לקיים זאת היטב יזכה להמשכיות מצד הלקוחות. בעלי מקצוע בתחומים השונים יתחרו על ליבם של הזוגות בכל דרך אפשרית, ויציעו לעיתים להוריד מחיר רק כדי לחסוך עלויות. עם זאת, לא על כולם אפשר לסמוך, ורצוי לקבל המלצות קודמות מאלו שערכו אצלם אירוע. חברת "כאן לזוגות" שנציגיה השתתפו בהכנת הכתבה, זוכה לקבל המלצות חמות מזוגות שביצעו דרכם הפקת הצעות נישואין וארגון חתונה. בסופו של דבר הכל מתחיל ומסתיים בשירות, ולנו נותר רק לברך על הזכות שניתנה לשמח חתן-כלה ביום המאושר בחייהם.
 


הפקת אירועים לילדים