חדשות מתפרצות

לפיד: "נתניהו מנע מ-200 אלף ילדים ארוחות חמות"

מבזק חדשות

יו"ר מפלגת יש עתיד יאיר לפיד קיים היום (ו') מפגש עם מאות סטודנטים של המרכז האקדמי פרס ברחובות. בפתח דבריו המשיך לפיד לתקוף את נתניהו ואמר: "נתניהו מנע מ-190 אלף קשישים את היציאה ממעגל העוני, מ-200 אלף ילדים ארוחות חמות. גם אם הוא לא מעוניין לשבת איתי באותה ממשלה מן הראוי היה שקודם כל יעביר את התקציב ורק אז ייצא לבחירות".

לפיד המשיך והתייחס לתופעת השחיתות ואמר: "לא יכול להיות שיקום ראש-ממשלה בישראל ויחליט שחייו אינם חיים ללא מטוס פרטי. לא יכול להיות שבמשך חודש וחצי אין לך עם מי לדבר בלשכת ראש-הממשלה כי כל העובדים שם עסוקים בלבחור ריפוד לכיסאות המטוס. יש עתיד הייתה המפלגה היחידה שנלחמה בתופעות שכאלה".

לפיד סיפר לסטודנטים על פגישה שהתקיימה בינו לבין ראש-הממשלה, ושרים בכירים בליכוד ובבית היהודי כחודשיים לפני פירוק הממשלה: "חודשיים לפני פירוק הממשלה הזמינו אותי לישיבה במשרד ראש הממשלה. כשנכנסתי לחדר הישיבות חיכו לי בפנים ישראל כץ, נפתלי בנט, אורי אריאל, בוגי יעלון ונתניהו. הם הוציאו תכניות והראו לי שהם רוצים באמצע שנת תקציב להעביר 300 מיליון ש"ח לכבישים עוקפים בתפוח ומבני ציבור באיתמר ויצהר. אני חושב שאריאל זה מדינת ישראל ומעלה אדומים זה מדינת ישראל וכמובן שאין מה לדבר על חלוקת ירושלים. אבל מבנה ציבור ביצהר ואיתמר? למה? בגלל שיש להם חברי מרכז שם. השחיתות שלהם הפכה לדרך פעולה לגיטימית ואת זה צריך לעצור".
 

דנה סומברג 01/01/0001 00:00
שתפו: