חדשות מתפרצות

ח"כ כבל: "המלצות ועדת אלאלוף צריכות להפוך לחקיקה מחייבת"

מבזק חדשות

 יו״ר סיעת העבודה, ח״כ איתן כבל, הניח על שולחן הכנסת הצעה שמחייבת את הממשלה להפוך את המלצות הוועדה למלחמה בעוני (ועדת אלאלוף) שהיא עצמה מינתה לחקיקה מחייבת. בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו כתב כבל:
 
לתשומת ליבכם, האדונים נתניהו וכחלון: הפיכת המלצות ועדת אלאלוף לחוק מחייב היא ההצעה הראשונה שהנחתי על שולחן הכנסת ה-20, בסיוע עמותת ״ידיד״. במערכת הבחירות כולם נורא חברתיים - עכשיו נראה מי באמת מתכוון לכך. זה פשוט מרתיח לצפות במצעד המפלגות שעולות לרגל לביבי ונלחמות בחירוף נפש על כל תפקיד, תואר וכיבוד, מבלי שאף אחת מהן אפילו מעלה בדעתה לדרוש את יישום הדוח למאבק בעוני. לכן אני מתכוון להחתים על החוק ח״כים מכל סיעות הבית - ובמיוחד מאלה המתיימרות להיות ״חברתיות״.

קבורת החמור שביצעה הממשלה היוצאת לוועדה שהיא עצמה מינתה הייתה אחד מרגעי השפל שלה. הייתה זו לא פחות מבגידה צינית ב-2.5 מיליון עניים ועשרות אלפי ילדים רעבים.

אז עכשיו יש לכם הזדמנות לתקן: להפוך לחוק את המלצות הוועדה למלחמה בעוני שאתם מיניתם, או להצביע פעם נוספת נגד כל מה שאתם טוענים כי הינכם מאמינים בו, נגד כל מי שלדבריכם אתם מבקשים לעזור לו. הבחירות הסתיימו - עכשיו זה המבחן האמיתי".

אריק בנדר 01/01/0001 00:00
שתפו: