חדשות מתפרצות

נתניהו: "ישראל לא מחוייבת להסכם מול איראן, עשו דיל עם ספונסרית טרור"

מבזק חדשות

בנימין נתניהו התראיין אחר הצהריים לתקשורת הזרה ותקף את הסכם הגרעין

"נעשה היום דיל עם הספונסרים של הטרור, הם הימרו לעשר שנים בתקווה שהמשטר ישתנה. אבל הם עצרו כל דרך לעשות זאת. מעכשיו, איראן לא צריכה להשתנות. הדיל נתן לאיראן פרס עם מאות מיליארדי דולרים, שיילכו לטרור העולמי ולניסיונות להרוס את ישראל. ההסכם הרע הזה לא עוצר את ההתנהגות של איראן.

ביום שישי שעבר כולם יכלו לראות, בזמן שסגרו את ההסכם בווינה, יצאו לראלי בטהראן הם שרפו את דגלי ישראל וארצות הברית. ההסכם לא מונע שום הסכם גרעיני גם היום. רוחאני אמר שארצות הברית מייצרת יוהרה והמאבק בכך יימשך גם לאחר שייגמר המשא ומתן. מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, שנתמך על ידי איראן, אמר שכעת איראן תוכל לעמוד מאחורי כוחותיה באיזור, כלומר התמיכה של איראן בטרור תגבר אחר כך.

"זוהי אותה טעות שנעשתה עם צפון קוריאה. גם אז הבטיחו פיקוח, הבטיחו מניעת נשק גרעיני ממשטר סורר, אבל בשורה התחתונה, זה בדיוק שהנשיא אמר היום: הקהילה מסירה את הסנקציות, איראן שומרת על תוכניתה הגרעינית. בתוך עשור המדינה תומכת הטרור הזאת, תוכל לייצר הרבה מאוד פצצות אטום. זוהי טעות היסטורית. אנחנו לא מחוייבים לעסקה הזאת, אנחנו לא מחוייבים לשום דבר מול האיראנים, כיוון שהם פועלים להשמדת ישראל".

דנה סומברג 14/07/2015 17:21
שתפו: