חדשות מתפרצות

רה"מ נתניהו על מתווה הגז: "יכניס לקופת המדינה מיליארדי שקלים"

מבזק חדשות

הממשלה אישרה את המתווה להגדלת כמות הגז הטבעי המופקת משדה הגז הטבעי "תמר" ופיתוח מהיר של שדות הגז הטבעי "לוויתן", "כריש" ו"תנין" ושדות גז נוספים.

בפתח ישיבת הממשלה אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אנחנו נעביר היום בממשלה החלטה היסטורית, לא פחות מזה. ההחלטה הזאת תכניס לאזרחי המדינה, לקופת המדינה, מאות מיליארדי שקלים. הכסף הזה ילך לטובת החינוך, הבריאות, הרווחה ולצרכים לאומיים אחרים. אני רוצה לשבח את העבודה שעשה הצוות בראשות השר שטייניץ שהביא להפחתה מאוד משמעותית במחיר שהמדינה תשלם עבור הגז וגם שינויים אחרים ששיפרו מאוד את המתווה. אני מאמין שנעביר את ההחלטה ברוב גדול, ובצדק".

עוד הוא הוסיף: "אני לא מתרשם מהפופוליזם – זה רק פופוליזם בעיניי, אף על פי שאנשים יכולים אולי גם להאמין במה שהם אומרים, אבל המדינה זקוקה לגז. משאבי גז הולכים להיפתח באזורנו לצערי כך או כך, ואנחנו צריכים לדאוג שהמשאבים שלנו יעבדו ב"פול ווליום", ב"קיטור מלא". אנחנו צריכים להוציא את הגז מהים. ההחלטה הזאת היא אבן דרך חשובה. אנחנו מתגברים על המכשולים צעד אחר צעד, לא יעצרו את התהליך הזה. הגז ייצא מקרקעית הים ויגיע לאזרחי ישראל, לתעשייה בישראל ולכלכלת ישראל - לטובת אזרחי ישראל".


דנה סומברג 16/08/2015 15:20
שתפו: